söndag 21 mars 2010

Jaha...nu lever han..

Minst en kvart längre!!
Det var ju kul för honom ...


Jag har gnällt & pipit som en fågelunge...
Länge & väl skall tilläggas...(tillhör min fritids-sysselsättning)
Vad jag gnällt över??
Jo..sidan här,eller där jag gör nya inlägg har spelat mej ett spratt.
& gett mej spatt...

Jag har inte kunnat välja bokstavs-storlek ,vilket jag tycker ät buskul, jag har inte kunnat välja färg, det använder jag inte lika ofta..och sidan har helt enkelt jobbat sej!!!
Har påpekat dessa ett ANTAL gånger för maken här bredvid...(tittar lite surt över höger axel...) Och jag mitt FLAN har ju trott att han kollat upp detta för sin älskade fru....(läs sin eldsprutande drake)
Men NOT??? Jag passade på att gnälla lite till ikväll...bara för att han ska känna igen mej..

DÅ min vänner.... går han in...trycker på "skriv" uppe i höger hörne, så att markeringen flyttar sej till "redigera HTML"....Och så plötsligt funkar det klockrent...
Givetvis lägger han upp ett maga-gap-flabb (som förmodligen betyder DUMskalle) och talar om för mej att jag troligtvis har lyckats med denna inställningen ALLES SJÄLV!!! Tack,men det var mer än jag ville veta!!
Kunde jag inte få leva i tron om att något verkligen VART fel??? Näääärå..
SMACK bara...rätt i fejjan..ett brett FLIN!! Morr..morr!!


Bara för det ska han inte få nån pöss till Påsk..
(vilket jag förmodligen kommer bryta redan ikväll..)


(TUR för honom att jag är rätt förtjust in...annars hade han åkt på en pungspark.. )


Pöss å Gonatt!! Sussa sött!!

KrAmEN

3 kommentarer:

  1. Åh vad bekant! Det där får jag av mannen och tjejerna var och varann dag...(skitstövlar) HUR sku man kunna veta allt!?

    SvaraRadera
  2. Fru Venus...Jamen PRECIS...som om jag vill se ut som en datanörrd?? Nää...

    SvaraRadera
  3. En del har det bra...bara att ropa på mannen så fixar han :D Ropar jag på maken, när det gäller elektronik alltså, då vänder han på klacken och går!
    Pösselipöss o kraaaaaam.

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!