tisdag 16 mars 2010

Jag borde verkligen...





sätta igång med städet!!!
Har jobbat inatt, gick upp tidigt och tänkte...
Nu ska jag BARA äta lite frukost,sen ska jag städa!!
Ni vill inte veta hur länge sen det va!! Tro mej!!
Jag fick en släng av sittröv...

Men man har ju alltid fått höra att det är just den...TANKEN, som räknas!!
Men inte fasen blir det rent för att jag tänker...(osis för mej va)
Borde städa..borde leta upp min skaparglädje...borde laga middag åxå ja..
Just det,det hade jag förträngt..magen påminde mej...kurrikurrkurr!!

Näpp...lite energipiller på burk tack!! Någon??
En elefant-kur då tack!!

Nu SKA jag...börja städa eller ska jag börja med maten...hm...
Får grunna på detta en stund!!

(slår vad om att städet är sparat till morgondagen)

Jag är verkligen segare än SNOOOR!!!!

Må så gott!!
Kramis

2 kommentarer:

  1. NU vet du hur jag har det med Gafflan och Inga!! Här går det i snigelfart för det mesta...med allt. Tröttsamt var ordet ;DD
    Kramen.

    SvaraRadera
  2. Har du nån bra idé om hur man får bort jeansknappar utan att förstöra tyget?

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!