fredag 12 mars 2010

Tidiga mornar...

Är jag mindre van vid!!!

Gick upp tidigt igår & har gått upp tidigt idag med..och det känns!!
Jag har vart P-vakt till min brorson!! Han har vart med faster på Öppna Förskolan!
Jag var UTE & GICK KLOCKAN NIO imorse!!!

Dom som möjligtvis såg mej måste trott att jag gått vilse...
Sen var det lek i tre timmar och efter det var det att traska hem!!
Lillgrabben var liite trött kan man säga ,han satt å sov.
Men först skulle lite mat i magen SEN fick han sova!! Stackars liten, jag lurade honom för att han skulle hålla sej vaken...Han undrade nog vart hunden va någonstans!!??
Jag såg ingen jag heller...men han höll sej ju vaken ialla fall!!

Och intresset för mat var sådär....(ska ta ett snack med hans mamma...jag undrar om hon VET vad den maten luktade, för att inte tala om smaken) inte undra på att han va måttligt intresserad!!! :0)

Nu skulle jag kunna lägga mej å sova tills imorrn,utan problem!! Jag e totalt komatrött!! Men jag får nog åka å fixa lite käk först...lite tacos till grabbsen å räkor till mej å tha man!!

Må så gott å ha en riktigt kul helg!!
Komakramen

4 kommentarer:

  1. Fick stackaren färdig burkmat? Räkor är inte fel, vi ska prova på nåt nytt, lax i hummersås med stenbitsrom (och till det ett glas vitt...) ;-) Ha en skön kväll ni med!

    SvaraRadera
  2. P-vakt åt liten busig grabb måste ju vara kul :) Själv försöker jag ta mig i kragen och få röven att röra på sig...går sådär ska jag säga. För övrigt är jag löjligt glad över att det är fredag!
    Pusselipöss.

    SvaraRadera
  3. Mums med räkor, får nöja mig med ett glas vitt

    SvaraRadera
  4. Önskar dig en riktigt trevlig helg också. Kanske jag ska slänga in en önskan om trevligt väder åt er också, det har jag ju råd med för vi har hyfsat idag. SOL ;)

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!