torsdag 11 mars 2010

Känner mej stolt...

Har vart en tur till Uddevalla idag!!
Levererat TW till en donna som la till ett glädjetjut när hon såg kartongen!!
En som fattar vad det handlar om.....;0)

Men jag körde bara fram å tebax, varken Kungsgatan eller Torp lockade!
Hade sett fram emot en fika med en gammal kompis, men hon jobbade tyvärr.
Så jag köpte semlor på hemvägen å landade hos mammsen!!

Jag kan säga att min fina röda bil är BAJSbrun, något komoflerad å inte alls speciellt snygg just nu.....(maken har jobb framför sej)!!!!!!!
Och förmodligen helt TOM på spolarvätska av nån märklig anledning....

Nu ska jag packa upp min TW väska & kolla så att alla produkter som jag har med mej finns i NYA magasinet!! Till min stora glädje kom Avanti-serien tebax!! Lycka!!

.....men först måste jag hänga tvätt...trååååk!!!

Om ni har någon kul vits eller nått annat kul att "ge mej" så snälla....GÖR DET!!
Jag känner mej´som en tvättäkta SURFIS idag....
Jag behöver leeeee,innan min surläpp är etsad i fejjan forever..

Pöss å kläm...

4 kommentarer:

  1. För tillfället inget kul för jag är arg!
    Kram i alla fall.

    SvaraRadera
  2. TW? Avanti serien? Noll koll...men spolarvätska behövs inte :-) vi saltar inte vägarna på Åland så det blir inte sådär jätte blaskigt/skitigt!

    SvaraRadera
  3. Gafflan...Ojrå...;0)

    Fru Venus....dax för uppdatering!!! TW=tupperware & Avanti-serien e görfin!! Kolla på TW.s hemsida vetja!! Akta dej bara..det är beroendeframkallande!!! ;0)
    Lycko er som inte har saltade vägar...

    SvaraRadera
  4. Ang. spolarvätska...
    Innan jag körde till Torp idag så stannade jag till utanför maken jobb, ringde honom och sade att jag var på utsidan. Han kom ut och jag gav honom en 5-liters dunk med spolarvätska och satte mig in i bilen igen...När han hade fyllt klart, vinkade jag och körde iväg...

    Jagvägrarståmedhuvudetunderhuven-Pössen

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!