tisdag 9 mars 2010

Inte nog med det...



Efter att jag haft beslutsångesten ALLAN igår...
Så kom det ett paket på posten...från Panduro.
Ojrå..har jag beställt MER grejer!?

Nu blev det plötsligt värre...men det var mest småsaker,så det får nog plats i väskan!! Jag e hopplös....på riktigt!!

Idag vaknade jag till vid 12-snåret, efter min andra natts jobb.
Sen har det gått av bara farten...jag fick laddat batterierna med Turbo-fart!!
Dammat, damsugit lagat mat å fixat med tvätt!?

Jag sitter med höjda ögonbryn själv...å undrar vad som hänt!!
Ett par extra vuxenpoäng till mej tack...

Men det känns bra!! Riktigt bra!!
Nu ska jag bara fixa till mej själv (ett tufft jobb)...
Fixa ett burr som en gång var en frisyr...*stööön*...
Bestämma outfit och dra iväg på ett TW-partaj strax före 17.

Brastad...here i come!!
Det hade jag kunnat tänka mej att pyssla med på heltid!!
Prata plast å träffa olika människor...Jösses va skoj det låter!!

Jaja...nu är det dax att sätta fart!!
Må så gott!! Kramen

4 kommentarer:

  1. Det var nog belutsångesten som gjorde att du fick eld i baken med städningen eller så var det de fina vädret. Vädret tror jag faktiskt att det va ;D HA det bra på TW-partajet!
    Solskenskram.

    SvaraRadera
  2. Duktig tjej :-) tror du inte att du sku ledsna på TW i längden? Du verkar ärtigare än det!

    SvaraRadera
  3. Gafflan...Eld i baken skulle jag behöva en sväng varje dag!! Jag fick minsann en del gjort!!
    Tack,TW-partajet blev mycket lyckat!!

    Osloskånskan...Du med såklart!! ;0)


    Fru Venus...Jag har vart TW-konsulent tidigare, när grabbarna var små, men så började jag jobba natt & kvällarna hemma blev lite heliga!! Idag är grabbarna stora & tycker det är helt okej att mamma drar iväg en stund!! Jag gillar människor, älskar att prata & är ap-galen i plasten...så tröttna..näää,det hoppas jag inte!!
    Hoppas att inte ärtigheten försvann nu....;0)

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!