onsdag 17 mars 2010

Lille lördag..

Brukar man ju kalla onsdagen.
Så idag har jag vart på ett besök på systembolaget.
En ren djungel om ni frågar mej!!
Har iallafall köpt ett rött "prat-vin" som ska pratas till ikväll.
Tillsammans med en härlig vän så klart...inte själv..


Det ska bli riktigt mysigt att sitta å tjata en stund!!
Brukar inte bli många tysta sekunder när vi kommer ihop!!
Maken får agera färdtjänst!! Han e snäll han...


Jag skulle vilja passa på att erbjuda er några sida här på nätet.
Har fått en förfrågan om jag skulle vilja länka..& visst kan jag det!!
I tron om att jag kommer få ett livlångt medlemskap på Champ...alles Graatis...;0)
Kan va kul för oss som funderar på en egen hemsida!!

Har många ggr funderat på en egen sida..men inte fått tummen ur..
Men nu kanske...gå in å kika!!



www.treminuter.se
www.treminuter.com
www.gratis-hemsidor.com


(fråga inte mej varför jag skulle länka till alla tre sidor...för MEJ ser dom xakt likadana ut...men nu är det gjort!!)



Gratis - Vårt basutbud Rookie är HELT GRATIS.
Snabbt - Komplett hemsida på 3 minuter.
Enkelt - Ange endast namn på önskad hemsida email
Reklamfritt - Vi skickar ingen reklam eller skyltar med banners.
Valfrihet - Stort utbud av funktioner för privatperson och företag
Alternativ - Champ för dig som söker det avancerade alternativet med obegränsad tillgång till funktioner samt layout.
Endast 149 SEK/månad


Nu jäklar sätter vi igång å "bygger" hemsidor...(visst LÄT jag datavan)...TJI fick ni!! Jag är ett UFO på två ben vad det gäller data...jag brukar bara ROPA (högt) så står en make vid min sida...

Må så gott!!

4 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt med trevligt sällskap och pratvin.. =)
    Jag vill också!
    Ha't så kul

    Rödvins-Pössen

    SvaraRadera
  2. Efter en flaska vin brukar man kunna lösa världsproblemen, så vem vet, du kanske vaknar upp i morgon bitti och är lycklig ägare till en hemsida :-)
    Ha så kul med både kompis och tjatter.

    SvaraRadera
  3. Jag har en halv hemsida på gång. Den har varit på gång så länge att jag inte kan komma ihåg var den är eller med vilket program jag försökte knåpa ihop den.

    Vi måste dessutom få till en hemsida till vårt "företag", Maken vägrar hjälpa till.
    Därför händer inget!

    /dataoskulden Ulrika

    SvaraRadera
  4. Jag har redan en hemsida på zoomin.se
    www.tantaluran.zoomin.se
    Men den är tom - väntar på inspiration.

    Hur gick pratet i går då?!

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!