fredag 19 mars 2010

Får helt enkelt skylla mej själv.....


Jag har verkligen haft HUR lång tid på mej som helst att fixa det jag fixar med idag...men jag har ju inte haft någon som helt inspiration...Å då blir det såhär..
Jag väntar in i det sista, å sen får jag fixa det bäst F*n jag vill...


Jag har en beställning på ett födelsedagskort, i dassrulle-varianten..
Min mamma fyller idag..samma dag varenda år..(ovanligt va)..men ändå lika förbaskat sitter jag här...


Detta har hängt som ett regnmoln ovanför mitt huvud i ett par dar.
Och jag märker att jag har en inre stress...(för snabb i praktiken är jag INTE)..så nu har det ploppat upp små kli-prickar...i ansiktet, så klart!!??
Kan dom inte sätta sej i ändan..där ingen ser?? Näärå, mitt i fejjan..tackar!!


Och först trodde jag att det var finnar..men tro mej,jag klämde (allt va jag orkade=AJ!!) ..men nix ..små irriterande illröda (givetvis) prickar!!


Om jag skulle ta och lära mej nu, vid 35-års ålder, att det är bättre att ta tag i saker med en gång..& INTE vänta....Grrrr..jag blir less på mej själv!!
Känner att det är en speciell vecka i månaden nu åxå...Mega-grrr...
Då är jag lika kul som en böld i röven på cykelsemester...sådeså!!



UT i boden med mej..schas

Kram...(grinighet smittar inte...troor jag)

7 kommentarer:

  1. Ursäkta mig om jag inte hejade ordentligt när du for förbi i din röda fara men jag hade ju jackluvan uppfälld för det regnade!
    Nä, nu ska jag äta lite godis och pilla mig i naveln...men du ska ju jobba mohahahahaha!!! ;D
    I love you ändå fast du har PMS =D
    Pöss.

    SvaraRadera
  2. Hade det varit finnar skulle du ha glatt dig väldeliga - ungdomsfinnar är inte att förkasta!

    SvaraRadera
  3. Vad vi är LIKA - jag älskar också att bränna pengar. Känslan är ljuvlig!!

    SvaraRadera
  4. Inget kan rubba mitt "braiga" humör idag, det är ju helg :o)
    Och en ledig sådan! Känner du hur det svider, BrunettAnna ;D(jag vet ju att du ska jobba...)

    Bästahelgjobbar-Pössen♥

    SvaraRadera
  5. Gafflan...Erkänn att du hade pappiljotter i burret & försökte dölja det!!?? ;0)
    Godis?? Är det nått man äter??
    Du är en fis..men jag gillar dej med!! Kramen Anna

    Tantaluran...Ungdomsfinnar inte att förakta..NEJ!! Mensitter dom på ett skrynkeltryne är det inte fullt lika charmigt!! ;0) Bränna pengar är min största å roligaste hobby!! (attans,det gjorde ont att skriva eftersom jag vat att maken läser....)jaja..

    Monica...Japp..den sveeeed!! ;0)
    Men jag tar det...för jag e ganska mycket ledig nästa vecka...hur ser din vecka ut!!?
    Taenslurkmedvisförmejmed-pöösen//Anna

    SvaraRadera
  6. Hm. Att det ska vara så himla svårt att göra saker i tid.
    Jag klarar det inte. Och sen sitter jag och mår dåligt över att jag inte hunnit eller gjort något hafsjobb. Detta gäller det mesta när det gäller mig. Räkningar. Födelsedagar. Deadlines etc.

    Önskar jag lärde mig någongång. Det mesta går ju rätt fort också. Gruva sig i dagar för något som tar tio minuter t.ex är ju ganska dumt ;)

    SvaraRadera
  7. Min make läser också, men han har insett att jag är oförbätterlig. Han älskar mig istället för att jag gör god mat och bäddar rent i sängen emellanåt!!

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!