söndag 7 mars 2010

Idag har vi ..

Halkat runt hela Hunnebo!!
Vi lånade mina föräldrars vovve (som var vit när vi gick..å svart när vi kom hem)
+ brorsans lillgrabb & så traskade vi iväg!!
Halt som skam på vissa ställen men underbart i solen!!


Nu är vi hemma, lasagnen står i ugnen och här sitter jag!!
Hungrig som en varg och trött efter låångprommen!!
Ögonen svider å jag gäspar så jag skulle kunna få in hela familjen i gapet..
passa er,ni kanske trillar ner!!!

Ska nog äta och sen krypa ner i soffan å kolla på film!!
Ta det riktigt lugnt & invänta två nätters jobb!!

Just nu känns det rätt jobbigt att behöva va vaken tills klockan blir 08.00 imorrn bitti!!! Jag är ju inte direkt pigg...om man säger så..


För visst är väl Söndag en Vilodag??!!
BRA...då är vi överens!!


Hoppas helgen har varit bra!!
Må så gott!! Kramar

4 kommentarer:

  1. Jo tack, jobbhelgen har varit bra :)
    Du får försöka sova någon timme innan du påbörjar nattarbetet så du orkar hålla dig vaken inatt...

    Jagärgladjaggjotrmitt-pössen//M♥

    SvaraRadera
  2. Söndag är vilodag och lördag ska man öva inför vilodagen och på måndag ska man sakta gå över från vilodag till måndag kväll.... ;-) Kram

    SvaraRadera
  3. Söndag är veckans enda vilodag, så vad skulle du ut på promenad och göra?

    SvaraRadera
  4. Klart söndag är vilodag och det betyder ju att man får inta rygglägge precis när man känner för det och precis hur länge som helst :)
    Kram.

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!