torsdag 4 mars 2010

Soool,soool!!

Strååålande soool!

Man tror knappt att det är sant...
Det är tredje dagen i rad som solen stålar med all sin kraft!!
Det är varmt i solen, den värmer...och jag får en liten tuch av sommarvärme!!
Underbart!! Helt underbart!!


Det drippelidroppar från hustaket, och istapparna blir mindre & mindre!!
Nu hoppas jag på allvar att våren är här för att stanna!!


Var iväg på TW-demo igårkväll i Uddevalla.
Det var så himla mysigt att det kändes som en "dejt" med gamla kompisar!!
Ikväll drar jag i väg igen, ska bli kuligt att komma hem till min härliga blog-läsare P & få prata plast å umgås!!
Tänk att det kan va så kul med plast!?

Lillgrabben var hemma igår när beställningen från förra veckan kom..
Han var med, plockade fram, hade minst 100 frågor om alla produkter & var riktigt intresserad...(mammas gosse)


Senare när maken kom hem (då var ju jag iväg)...så hade lillgrabben haft en genomgång & talat om vad man använde dom till. En riktigt liten Demo-kille!!
Maken frågade vad jag gjort med han....
Jag stolt som en Höna sa bara...MAMMAS GOSSE!!


Som om det inte var nog med solsken så fick jag mej en Solskens-Award av Monica!!! Tack Monkan va du e söt!!





Det man ska göra är att skicka den vidare till tolv andra bloggare.
Men jag ska ärligt säga att jag inte KAN välja ut tolv blogga!!
Istället kan ni som läser min blogg & vill, få den av mej!!
Länka till min sida och skriv gärna en kommentar hos mej så jag hittar er!!


Jag är urkass på att hitta andra bloggar, så kom in SKRIV en kommentar så jag hittar er!! Det är ju så himla kul med massa nya människor!!


Nu ska jag ut i solen, den ropar på mej!!
Må så himla gott!! Kramen

4 kommentarer:

  1. Grattis! Ha en fin dag i solen!

    SvaraRadera
  2. Har du kanske närt en liten försäljare vid din barm? ;)
    Om du ska ut och gå så se vart du sätter fötterna, det är snorhalt på vissa ställen.
    Kramelikram.

    SvaraRadera
  3. Visst är det skönt med soool! Och vi ska få ha den på himmelen i flera dagar :o)

    Ha en skön dag i solen!
    GillardettavädretPössen//Monkan♥

    SvaraRadera
  4. Vilken sol? Vad är det? Hur ser den ut? Går den att äta?

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!