söndag 14 mars 2010

Plötsligt .....

Var helgen slut?!
Vad hände? Poff,borta!!

Igår bar det av till Alingsås & scrap-mara!!!
Gps-en var på plats och visade vägen...& fram kom vi!!
Det gick smidigt och lätt!!
Jag fick med mej papper stämplar,pennor,lim (av alla olika slag) brads & massa mer!!
+ att Stämpelboden som höll i Maran hade 30% rabatt på ALLT i butiken!!
(och när det är % går jag fullkomligt igång....)handla,handla,handla....

Som sagt ALLT kom med....FÖRUTOM det viktigaste....INSPIRATIONEN!!!!!
Vart tog den vägen?? Tappade jag den någonstans på vägen...låg den kvar hemma på huvudkudden i sängen....Ja, nånstans låg den, för den var INTE med mej!!
Vet ni hur svååårt det är att skapa utan ens en endaste liten gnutta fantasi...
Jo, det är så HÄR svårt....(åååååå,frustration!!!!!!)

Inte för att dagen blev misslyckad, absolut inte!!
Vi fick ju ider att plocka med sej hem, vi fick handla...(till 30% rabatt,nämnde jag det???)..och jag fick umgås med en härlig människa en HEL dag, alles för mej själv!!! Ja, det var ju fler än vi där...runt 85 stycken till.
Men jag fick ju inte ens gjort hälften av vad jag trodde jag skulle få gjort...jag hade i min fantasi trott att jag skulle alstra tre bokstäver M O R...mamma fyller snart, sen trodde jag att jag skulle göra ett beställningskort.
Vet ni....jag fick klart första bokstaven M....INGET mer....det tog HELA dagen, ändå känns inte den bokstaven klar!!! *pust å stön*

Nu ska jag slapp framför tv.n....ha det så gott!!
Kraaamar...

4 kommentarer:

  1. Låter som en kul helg trots att den har gått fort...

    SvaraRadera
  2. Ibland vill det sig liksom inte.
    Slappa du, det verkar du behöva. Sen ta nya tag och bli så kreativ som du kan bli. Du verkar ju ha haft en supertrevlig helg iaf. Toppen!

    Svårt att beställa kreativitet, jag vet ;)

    SvaraRadera
  3. Ja, jag undrade var du hade blivit av...

    SvaraRadera
  4. Det gör inget Anna, att inspirationen inte var med du hade ju roligt! :)
    Kramis.

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!