fredag 26 mars 2010

Känns betydligt...




Bättre idag!! Vågade knappt öppna ögonen & känna efter nu på morgonen!!
Kisade lite försiktigt...kände efter lite mer försiktigt..
Jo, men det känns bra!!

Jag får ju lite spatt över att vakna & behöva känna efter...
Varför inte bara vakna, gilla läget å stri vidare??
Men efter en dag som igår, så var jag rädd för att ha samma känsla i kroppen, den är inte kul, JAG blir inte kul...
Jag kan konsten att va sur & grinig!!! DET ska gudarna veta...


Och det kan ju va trevligt att ha en GLAD fru & mamma över helgen!!
Men bara vetskapen om att det troligtvis blir IKEA imorrn...(inte troligtvis, det BLIR...) kan väl göra vem som helst till den lyckligaste människa???


Bara maken får sin STORA köttbullemeny´...så han orkar hålla mitt tempo, så är han (läs jag) nöjd!!!


Jag hade planerat att sitta i solen idag en stund....
Men solen hade inte planerat att stråla i mej i fejjan...tydligen???
Den LYSER med sin FRÅNVARO!! Attans....


Tur att vi har sol i källaren på jobbet!!! Jag lättar...å satsar på att få 10.000 fräknar!!
Det finns en fördel med att ha fräknar ....när dom flyter ihop på sommaren blir man snuskigt brun....(fläckvis....men vaddå???)


Bajbaj....seeeya!!

6 kommentarer:

  1. Jag trodde det skulle bli sol idag...var är den?????
    Lyckliga dig som får med mannen till IKEA min vägrar (han är envis som värsta åsnan) :(((
    Ha det bäst och kram.

    SvaraRadera
  2. Skönt att det känns bättre idag.

    Sen IKEA, mjae inte min favorit precis, och inte Makens heller. Han brukar traska värsta racet genom affären, och så suckar han så fort jag stannar ;)

    SvaraRadera
  3. Men se där!
    En bra dag för dig och en bra dag för mig :D
    För min del kan det iof sig ha med att göra att jag har varit på Torp...Haha
    Ha en mysig kväll med grabbsen!

    Visomåterigenärglada-Pössen

    SvaraRadera
  4. Åhh...IKEA...tänk om vi skulle ha det här...

    SvaraRadera
  5. Hallå????
    Har du flyttat in på IKEA eller håller du fortfarande på att skruva ihop grejorna... ;D

    Snuvadpåentimme-Pössen

    SvaraRadera
  6. Du ser ju så jädrans glad ut på bilden där du står och viftar;)
    Syggt med så rött läppstift:)
    /Eva

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!