tisdag 2 mars 2010

Inte SÅ häftigt!!



Har vart uppe en stund nu!!
Men vaknade med skalledunk..dunk..dunk..
Så jag ska snart gå å lägga mej å försöka vila bort dunket!!


Men först måste jag berätta hur tuffa vi var inatt!?!?
Natten mellan lördag å söndag var det inbrott i källaren på mitt jobb!!
OJ, va häftig man blir när man vet att det är folk inna å knallar i byggnaden,
under nattens mörka kusliga timmar!!
Jag är mörkrädd OCH lättskräm (man tackar) så jag hade ramlat ner död om någon dök upp bakom ett hörn!!



Vi är ju tre (stackars)kaxiga brudar nattetid.
Och inatt beslöt vi oss för att ronda ihop!!
Det kändes helt enkelt bäst så!!



Har en natt kvar!! Har dom tagit det dom vill ha, eller finns det mer spännande saker att knalla in å plocka på sej??...är ju min fråga!!
Fasen, att behöva va skraj på sitt jobb är INTE okej!!
Lite lätt frustrerande!!!


Jag försöker kaxa upp mej...blir till och med lite ARG när jag tänker på att någon håller på å masa där nattetid...men jag,jag känner mej...
Det sa jag igårkväll till mina arbetskamrater...
-Bara så ni vet...så springer jag å gömmer mej....
Och det är precis vad jag tror kommer att hända...
Dom kommer att hitta mej liggandes darrandes under en säng eller nått...
Flera dagar efter själva händelsen...
Hua...jag är en äkta FEGFIS!!


Men ganska bra ändå...
Kram

Ett litet tillägg...Har ni sett va??? Man har ju tamejtuusan ett LUDET hem när solen skiner in...Eller är det BARA jag...(skäms lite nu)

7 kommentarer:

  1. Inte kul med inbrott!! Mohahahaha... Jag skojar bara lite...förlåt mitt avgrundskratt :)
    Nejdå Anna, jag tror vi är ganska många som har lite ludna hem just nu...jag vet i alla fall två...du och jag ;o)
    Hoppas huvudvärken går och gömmer sig och att ni får en lugn och bra jobbarnatt :)
    Pöss på dig.

    SvaraRadera
  2. Fegisar brukar överleva ;-) Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Obehagligt med inbrott!!
    Vi hade det på min arbetsplats för några år sedan och man vet ju vad dom var ute efter...
    Hoppas det blir en lugn natt ;)

    Tisdagspössen//M♥

    SvaraRadera
  4. God morgon, min sköna!

    Jag tassar in medan du sover för att säga att jag har något till dig hos mig....

    OnsdagsKramen//M

    SvaraRadera
  5. Du är helt klart en riktigt smart fegis. Bara dumt att agera Lara Croft.
    Värsta luddet här hemma befinner sig där solstrålarna letar sig in, så där är det bäst att man håller andan om man måste passera. Man vill ju inte andas in skiten.

    SvaraRadera
  6. Nej, det är inte bara du som har ett ludet hem! :)
    Det är den ENDA nackdelen att solen lyser in, man ser allt som inte vill se! Haha..
    Kraam

    SvaraRadera
  7. Läskigt! Jag hade också blivit rädd, fegis som jag är.

    Och ludet hem, det vet jag allt om. Särskilt de ställena där det är liksom fastklistrat på bord, bänk eller golv och måste skrubbas bort.... Fönstren ska vi bara inte tala om. Fy för vårsolen i kombination med barnfamiljshem...

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!