söndag 21 mars 2010

Vaken..



Men knappt vid liv...ungefär så känner jag mej just nu!!
Vaknade ,efter andra nattens jobb, strax efter kl 11 imorse.
Megapigg!! Kände mej så utsövd & redo för en ny dag!!


Jag åt frukost samtidigt som resten av den manliga skaran i min familj???
Frågan är dock..var det JAG som var uppe gräsligt tidigt, eller hade dom möjligtvis tagit en något längre sovmorgon???


Det bästa med att va uppe tidigt när man går av...är att man förhoppningsvis slipper ligga å glo på (den fruktansvärt fula) takfläkten ikväll!!!


Men nu...DJESÖS...nu är jag om inte död...så väääldigt nära!!
Och klockan är bara 16...jääääsp!! Många timmar kvar tills man får krypa ner i bingen!! (eller bli släääpad dit...)


Har precis ansat sonens burr!! Han har ett hår som växer på höjden!!! Lite vattenskallevarning....började misstänka att det var frissen som var problemet när han började kännas lika lång (läs kort) som mej!!

Inte svårt att växa ikapp mej iof..det är jag å smurfarna...tre äpplen höga!!

Nu ska jag dra ner till grabbarna och visa mina talanger i Lips..
(delar först ut öronpluggs=omtänksam!!!)


Nu ska fixa med min TW-beställning för denna veckan!!
Sen ska jag göra minsta möjliga på längsta möjliga tid....

Koomakramen

5 kommentarer:

  1. Kan du inte ta dig en liten powernapp? Väldigt skönt...
    Själv tog jag mig en promenix i samhället, så nu är jag svett, trött och hungrig.
    Ha det bäst och puss.

    SvaraRadera
  2. Halloj! Jag tog mig en så lång sovmorgon i morse så jag tror det blir taket för mig inatt :-( och jag som ska första dagen på jobb imorgon, kl 06.00...suck! Är du återförsäljare för Tupperware eller vad är TW? Har inte sett nåt sånt på över 10 år... Ha det bra, kram :-)

    SvaraRadera
  3. Det är ju tur att du inte ska jobba inatt också. Då vore det jobbigt. Extra jobbigt.

    Ha en skön koomakväll, slappa och dåsa ikapp, sätt på en redan sedd film och slötitta.
    Ha det så gott helt enkelt ;)

    SvaraRadera
  4. Ja du - hade jag haft nattjobb så hade jag svimmat vid halv två varje natt. Stackars medmänniskor då.

    SvaraRadera
  5. Gafflan..En powernapp hade får mej inneburit koma i obestämd tid!! Promenad låtr gott..men jag va för lat..
    Pössen A


    Fru Venus..Vi skulle kunna chatta All night loong..om båda är vakna!! Och jobb kl 06..låer som ett straff..va har DU gjort??
    Jagtrordueoskyldig...kramen Anna


    Tantaluran..Det hade ju inte vart nyttigt alls!! TUR för oss alla att du inte jobbar natt...;0)


    Ulrika..Jaa,vilken TUR för mej, då hade dom fått väckt mej en gång i kvarten..jag hade blitt mindre poppis!!! Jag ska ta ditt förslag på allvar & lägga mej i soffläge!!
    Ha det gott du med!!! //A

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!