måndag 22 mars 2010

Nu har jag..

Lugnat ner mej ett par kilo.
Har fortfarande inte accepterat det faktum att det var orättvist.
Men jag är ju (läs "ska föreställa") vuxen..så jag måste tagga ner!!


Vad som behövdes för denna viktminskning i ilska var ett TW-partaj!!
Prata plast å umgås med ett gäng härliga bruttor.
Det är som en semla för själen!!



På tal om semla..jag hittade värsta bantningstipset på en blogg!!
Och det fanns plats kvar även till mej...LÄS..DETTA!!!
Jag har bara en sak att säga..UNDERBART!!! Helt underbart!!

Så här sitter jag nu och TÄNKER mej smal å (äckligt) fräch till beach 2010!!
Och det går riktigt bra!!

Ha en skön kväll!!

3 kommentarer:

  1. Själv sitter jag och tänker bort min tvätthög... Funkar sådär. Men på bantning funkar det nog bättre! =)

    SvaraRadera
  2. Jag har också läst där och du jädrar vad jag tänker! Få se om jag inte minskat 20 kg till på lördag...minst ;D
    Skönt att du lugnat ner dig.
    Kram o nattinatti

    SvaraRadera
  3. Borttänkta kilon är ju dom bästa!

    Sitter och tänker som värst just nu, så till kvällen räknar jag med att vara smal som tusan ;)

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!