tisdag 16 mars 2010

Oj, va snabbt det gick..

Efter att ha haft sittröv alles föör länge, ringde sonen!!
Frågade om han kunde ta med en kompis hem?!
Självklart kunde han det...

Men då blev det fart på slapphäcken som suttit pall å väntat på ork...
Man vill ju knappast att kompisarna ska dö av ett astmaanfall på grund av dåligt städat kompishem...jag dansade runt övervåningen som att det gällde livet...
(ja,inte mitt,utan andras...)


Oj,va snabbt det gick!!
Och utfodrat djuren..eller jag mena.. ungarna har jag åxå gjort!!


Nu ska jag bara masa mej ut & fortätta i boden...
Jag ska snart...
Alles strax..
Om en liiiten stund..
Ganska så NU...
Okeej..jag går nu..

Bajbaj


2 kommentarer:

  1. Kul att kunna glädja!
    Du såååå välkommen tillbaka:)!

    Gillar din text i headern. Låter som jag.
    Har heller aldrig fel:)

    SvaraRadera
  2. Tänk vad ett litet telefonsamtal kan göra för att hitta orken ;D
    Pösselipöss på dig.

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!