måndag 8 mars 2010

Känner ni henne???



Som ständigt lider av beslutsångest?!?!
Nu menar jag när det gäller vissa saker, måste tilläggas!!
För handlar det om att äta eller inte äta godis...
Så är valet busenkelt...allt som kan tuggas slinker in...det tar inte ens en halv sekund att besluta...
Men handlar det därimot om en speciell färg på skor, väska eller behöva välja ut ett papper till scrapen bland 2000 andra..(jag brukar då välja ut fler än ett)..så kan jag få total sinnesförvirring!!! Jag fullkomligt lider!!!

Så att för mej besluta om ett avgörande färgval..kan ta en mindre evighet!!


Jag ska med en kompis på Scrap-mara till helgen!!! Det var ett bra tag sen jag bokade två platser till oss!!!
Jag har verkligen haft längt till denna händelse!!
Tänk att få sitta ner (läs springa runt) med massa likasinnade halvtokiga (för vem kan påstå att en kvinna i sina bästa år INTE är tokig som går igång på papper) härliga människor å frossa i papper lim, brads å massa kuliga ideer en HEL dag!!

Dom vet inte vad dom har gjort för fel..det finns nämligen ETT litet misstag som skrivits ut i upplägget för dagen....

"lördagen den 13 mars från kl 11 tills vi inte orkar mer……"

Hittar ni felet???
Precis....hahaha, tills vi inte orkar mer!?!?!
Det finns ingen sån gräns...har man börjat och på allvar kommit igång med sitt skapande...så finns det inget "tills vi inte orkar mer....!
Det betyder att vi går i trans...timmar flyter in i varann å världen runt omkring stannar...Dom kan räkna med en MYCKET låååång Mara!!!

Japp...jag e lite skadad på den fronten...(åxå)

Tillbaka till beslutsångesten...
Jag ska packa min väska med prylar jag tror jag kommer att behöva använda...
Jo...tjena...kan jag sätta hjul på Scrap-boden tror ni??

Nu fick jag en liten attack av beslutsångestkänslor....hjälpe mej!!!
Måste gå ut å sätta mej yoga-position med ett "hummmmmmmmmmm-huuummmmmmmmmmm" & be om lite hjälp från ovan....dett a kommer aldrig gå vägen.....

En liten tuch av en scraptokas liv....

Pöss å hej....

9 kommentarer:

  1. Be dina grabbs om hjälp! Annars så får du väl ta med...boden :D
    Kramelikram.

    SvaraRadera
  2. Det där lät mer än kul!!

    SvaraRadera
  3. Ta med mest möjligt!
    Om ifall att...

    SvaraRadera
  4. ...det tyckte jag två gånger.

    SvaraRadera
  5. Låter som quiltambivalens.

    Jag tror du löser det, det är till att bära väskor, kartonger och allt möjligt som kan användas.

    Sen så har du ändå inte med dig hälften av vad du borde så det spelar ändå ingen roll ;)

    Fast kul blir det säkert!

    SvaraRadera
  6. Självklart ska du ta med boden, din Scrap-mara-toka♥ :o)

    Jagärledigimorgon-Pössen

    SvaraRadera
  7. Tyvärr är jag inte ens i närheten av beslutsångest, borde kanske vara det ibland... Kram!

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!