tisdag 23 mars 2010

Nu sitter jag bara å väntar...




För NÄR ska läraren inse att det finns en räv bland hermelinerna???
(läs mobilelefon bland mp3-erna...)


När jag kom hem igår kväll lös O som en sol mot mej!!
Jag förstod att något hade hänt, han kom ut & var min bärhjälp???
Antingen hade han nitat brorsan eller så var det nått bra....


Jag kunde inom en snar framtid pusta ut...det var nått bra!!
Tyckte sonen å hans far. Fadern tyckte som mej i frågan om musik till örat...
Spela roll gummiboll HUR den kommer dit!!
Så "flygplansläge på" och VIPS var den onda tingesten enbart en musik-till-örat-modell!!! Inte undra på att sonen tindrade med sina ögon!!??


Nu är den mest spännande delen på hela projektet kvar...
NÄR RINGER DOM Å GNÄLLER???


Grejjen är...att hade sonen gått i skolan 3 km härifrån , så hade detta INTE vart ett problem. Dom är med på sammma buss till å med...Där fick dom ha med sej mobilen, givetvis endast för att lyssna på musik, men det var exakt det vi var ute efter!!
Enligt mej så ska dom skämmas som gör sån skillnad!!!


Jag är nog en jobbig jävel...men jag säger det igen...
Orättvisor är det värsta jag vet!!!


Av någon märklig anledning sitter jag å myser & känner mej lite småbusig...
En rätt skön känsla!!!


Ha en bra dag mina vänner!!
DET ska jag!!! *ler*

2 kommentarer:

  1. Bra gjort! Märkligt att reglerna är så olika i olika skolor. Borde ju vara samma eller hur? Kan vara läraren som också är lite stelbent...eller nä, det kan det väl inte vara?! ;DD *ironi*
    Stresskram.

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Man måste kunna göra en bedömning från fall till fall, så stå på er! Kram

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!