söndag 28 juni 2009

Funderar på....

....hur det egentligen står till med dygnets timmar sommartid!!???
Jag kan slå vad om att timmarna går snabbare,minuterna fullkomligt springer fram...och veckodagarna består enbart av måndag & fredag........
Speciellt när semestern har börjat.....då är det tack & adjö till långa härliga veckor!! Då är det mmmm härliga måndag=första dagen på semester...5 minuter senare...SHIT,fredagsångest...på månda är det jobb!!??

Fast jag är såå lyckligt lottad i år,så jag försökaer inbilla mej själv att jag inte är ett enda dugg avundsjuk på dom som är lediga nu.....(nooog)..
Jag har semester v.30-33....men går av tisdag v. 29, och går på fredag vecka 34...
Man är väl inte schema-ansvarig utan anledning va??? Närå,skämt åt sido, vi lägger för tillfället individuella scheman, så för det mesta så kan man få det så här bra!!!

Jag hoppas bara att solen håller tills vi har semester!!! Att vattnet fortfarande är minst lika varmt, och att man bara kan njuta!!!

Jag har i alla fall börjat nedräkningen...efter inatt så har jag 8 nätter kvar...det börjar närma sej!!! Mmmmumma!!!

Har haft härliga dagar med massa sol & bad!!! Även idag, for vi iväg efter att jag vaknat!! Har takfläkt i sovrummet, så när jag öppnade dörren ut...så fick man sej nästan en käftsmäll av värme!!! MÅSTE bada, nu,nu NU!!!
Finns inget bättre än att få slänga sej i ett svalkande hav i denna hetta!!!

Nu ska jag ner & ta en dusch!! Och fräscha till mej inför nattens pass!!!
Ha en underbar semester ni som redan har, ni andra!!
Och vi andra......vi som väntar på nått gott!!!! Har ju något att se fram imot!!!

Kram på er!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!