tisdag 2 juni 2009

Skulle aldrig sagt....

...att någon skulle sätta på fläkten igår!!!!
Nu är den på...på full speed, så det rasslar gott i träna här bak hos mej!!
En riktigt behaglig temperatur vill jag påstå!! Inte undra på att jag sov som en gris idag!! Nuff,nuff...

Klockan är redan 15.oo snart, och jag har bara vart vaken i ca 1 timma...dagen bara swischar förbi, när man sovit....och så kanske man ska få lite gjort också...hm,undrar vad som finns att göra....INGET!! Det gick rätt snabbt att bestämma sej...idag lider jag av laatmask!! Och har tyvärr inget avmaskningsmedel hemma...så.....Hääärligt!!!
Ska nog ägna mej åt att göra precis ingenting...det kan va nog så krävande!!
I alla fall för en hurtbulle som mej......

Imorgon ska jag klippa mej....inte en dag för tidigt...ser ut som ett bortglömt skatbo i burret nu....men imorgon ska det bort!!! Om jag inte har kommit på någon ny ide´innan morgondagen vill säga...jag skulle vilja ha mitt hår som den där Barbie-dockan...där man kunde dra det in och ut för önskad längd!! Hade vart perfekt!! Ena dagen långt...nästa kort...
Skulle kunna tänka mej hennes ben också....jag är säker på att gud missade "ben-justeringen" när han konstruerade mej....hade han bara dragit ut dom..så hade problemet vart löst=hade inte haft breda höfter som en ladugårdsvägg!!
Jaja, jag ska va glad att jag blev som jag blev....när jag inte blev som jag skulle...

Nu ska jag packa lillgrabbens fotbollsväska.....på tal om han...vet ni va min son på 11½ år gjorde i förrgår??? Klart som skam att ni inte vet......
Han klippte sej själv.......jo,det är sant!! Jag trodde inte det hände i denna åldern..men man kan aldrig va säker!! Han blev....tja,sådär snygg i luggen,eller ja,vilken lugg....om man säger sååå....Där den en gång varit.....
Spelar roll.....han lovade att aldrig göra det igen...och han är alltid fin mammas Oscar!!! Trollunge!!!

Ha en riktigt bra blåsig dag....och ta hand om er!!

Kramkalas




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!