onsdag 1 juli 2009

Grattis på dagen!!!!






Wernerssons alles egen Prins Charles!!!
Den absolut lyckligaste Charlesen som finns!!! Har alltid ett leende på läpparna & inte långt till skratt!!
Denna lille gosse har alltså fyllt ett helt år just idag!! Och honom har vi firat med paket & skönsång, god mat & tårta!!! Muums!!
En himla mysig dag har vi haft!! Tack F & P och lille herrn för att vi fick komma!!!

Började dagen med att traska på Torp....maken behövde ett par svalare skor...för allas trevnad!! Och detta hittade han med en enda gång...vad är det med dessa män som aldrig någon gång lider av beslutsångest????
Första bästa...=pang på!!! Nu snackar jag kläder & skor,inget annat!!!
Jag ska tala om att jag fick minsann kämpa för att få denne man att fatta att han skulle välja mej.....HUR svårt kunde det va liksom....jag var/är ju som gjord för honom....att man ska behöva tala om något sånt??
Jo, i alla fall så hittade han ett par snygga skor där hans inlägg fick plats..det var ju det som var kruxet! sen bar det iväg till nästa affär & där fanns det badshorts som satt som gjutet....också detta är orättvist...allt, då menar jag ALLT bara ramlar på den kroppen??!! Va gör jag för fel??
Jag varnar er...säg inget.... jag vet........ååå, att det ska va så gott med mat,eller tugga över huvudtaget!!!
Tro det eller ej,men jag hittade också ett par skor....eller sandaler,med remmar.
Sååå snygga så jag kunde inte gå förbi....det stod mitt namn...dom fullkomligt ropade på mej...så,jajaadå,jag fick mot min vilja köpa dom!!!! Oj ,va synd om mej!!
Maken tittade på mej...himlade med ögonen & gick....jag fattar ingenting!!!

Nu har jag 7 nätter kvar till semester!!! Ska bli sådär löjligt skönt att bara va tillsammans med grabbarna,alla 3, inte ha tider att passa & bara vaaa!!!
Det borde vara förbjudet enligt lag...att behöva jobba i denna värmen!! Det kan aldrig va bra!!! Hua,vilken hetta!!! Klibbeliklabb både här & där......;0)

Nu ska jag göra ingenting...jo,kanske anstränga mej att se på tv en stund.
Sen ska jag gå & lägga mej i ugnen...eller sovrummet,lika varmt vilket som!!

Kram på er alla glada goa....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!