onsdag 3 juni 2009

Känns som en bra dag!!

Och det är ju alltid skönt!! Vaknade och var rätt pigg, strax före klockan var tolv.
Hade mobilen på väckning klockan 13.oo,piiip, men det är ju så skönt att slippa vakna med ett ryck till en signal,så jag hoppade upp!! (något överdrivet)
Har lite tider att passa idag...

Först ska sonen Linus hämtas efter skolan ,sen har både han och jag klipptid!!! Och det ska bli så sköönt att få väck en del hår!!
Funderar även på att fixa fler slinger nu inför sommare....men är lite tveksam..
Jag är ju snart "blondinanna" istället....det förstöör min image!! ;0) *ironi*
Är ju faktiskt en stolt brunett i grund och botten....
Sa imorse till min goding....-funderar på att tona håret riktigt mörkt idag....eller ??
-Är det så smart, nu lagom till sommaren när håret bleks.....fick jag till svar.
Jag ska ärligt säga att det där svaret hade jag inte väntat mej....jag blev helt paff..och tänkte i mitt stilla sinne...*har DU koll på det??? Hade jag ingen aaaaning om....*
Så hans förslag var att göra mer slinger istället...börjar bli orolig att han skulle föredra mej som blondin......NÄÄÄ,jag bara skoja!! Han vill ha mej precis som jag är!!! (haha,de där va ju ego..på höög nivå!!)

Sen har jag för mej att det var något mer jag skulle göra idag, och det är jobbigt...för jag känner att jag lider av minnesförlust!!! Puts väck...borta....
Kanske kommer jag på det ....kanske inte...
*funderar*.....men näää,det finns inget där.....illa!!!

OJ, va klockan gick snabbt då....måste ju in i duschen innan jag drar vidare hemifrån....och så ska jag bestämma mej (helst) innan jag kommer till frissan....iiiiii, va jobbigt det blev nu!! Jag skulle behöva någon ibland,här bredvid mej, som tog lite jobbiga beslut!!! Ja, ni förstår vilka problem jag har....mörk eller ljus hårfärg!!??? Känsligt det där att gå från brunett till blondin.....
I alla fall för mej...ungefääär lika känsligt som att bli kallad ...GUMMAN....
JAG är då ingen gammal gumma, det kryper i hela kroppen på mej när någon "gummar" mej....hua!! Sån e jag......

Japp,sånt är det...det årerstår att se va jag bestämmer mej för...vet inte själv än som sagt!!! Ha en himla bra onsdag i alla fall....det ska jag försöka ha!!!!

Kramisen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!