måndag 15 juni 2009

Tjingeling!!!


Hej,hej hallå bloggboken!!
Måndag kväll, och klockan närmar sej 20.30...piiip.
Jobbade natten som gick, sov tills klockan var strax efter 12 idag på dan.
Vädret var okej, solen lös och fläkten var på....rätt rejält här uppe på berget.
Fick för mej att jag skulle försöka lura med grabbsen till Torp..det var ett tag sen vi var där och det fanns lite på inköpslistan...för ovanlighetens skull...
Jag trodde ju aldrig att jag skulle få med två slappa grabbar som satt framför datorn och spelade...men jag kom med förslaget och BÅDA sa JA???!!!
Dom måste helt enkelt ha fått värmeslag i datarummet!!!!
Så..jag ringde min gamla mamma (hehe,elak) & frågade om tant ville ha färdtjänst till stora staden....& den gumman bangar aldrig om det gäller affärer...så 5 minuter senare var hon klar!!
Då satte jag på mej cool-brillerna å drog!!

Väl inne så var det Stadium som stod överst på listan..jag hade nämligen web-shoppat..och badshortsen satt liite tajt på sonen...så då kunde man lämna tillbaka på Stadium i stället för att skicka tillbaka!! Perfekt!!
Men där fanns inga som dög..så vi gick vidare!!
Hamnade för ovanlighetens skull i skoaffärer...och min äldste son är lite lik mej där....han gillar skor!! Och han hittade Lacoste skor som han bara stod och dregglade över...men jag undrar hur vi ska få plats???
För i det priset måste ju en hel jäkla krokodil ingå!!!!
Fysatan va dyra dom va!!! Det blev inga idag...för det fanns alles för mycket att välja på....och TVÅ krokisar är nästan två för mycket!!!
Badshorts blev det till slut i alla fall...så nu kan sommaren börja!!

Ikväll står det strykning på listan...tänkte förena nytta med nöje & placera mej framför dumburken!!! Kanske man kan hitta åtminstonde ett sevärt program i tv-djungeln!!

Troor minsann att jag ska trycka i mej lite choklad också....MIN gubbe han den snygge & starke...vann ju i alla fall.........*LER*

Ha en riktigt skön måndagskväll!! Kram på er!!!


1 kommentar:

  1. Hahahaha.... Ja, lite kul måste man ju ha! :P Jag menar... VEM låter inte sitt barn smaka på sötsaker, det tror jag de flesta gör o inga barn har vad jag vet tagit skada av det! Vad du e rar! Du skriver alltid så söta saker o de gör mig såååå glad ska du veta! :) Kram kram

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!