måndag 22 juni 2009

Nyrenoverad....

....utebur till svinen. Här får vi se upp så inte dom små kan smita ut genom en springa någonstans. Fast till min stora förvåning tyckte inte min make att det var så noga att täta alla tänkbara kryphål....OJ,va förvånad jag blev!!
Han hade nog haft ett brett leende över hela ansiktet....som hade slått runt..om inte öronen suttit i vägen......om jag ,helt hystersk..sprungit runt och letat småsvin...

Fast om jag ska riktigt ärlig så tror jag att han tycker att dom är löjligt små & söta!! Han vill bara va tuff....;0)


Idag har jag vart en sväng på Smögenbryggan med en kompis & hennes dotter.
Grabbarna grabbs hade ingen lust...fast jag tror att jag skulle kunna lura med mej dom...om jag mutar med en stor glass!!!
Jag blev förvånad över hur mycket folk det redan var i rörelse på bryggan, det trodde jag inte!! Med det var härligt, en riktig sommarkänsla!!Och det fanns ju så klart massa kul att handla!!!
Det blev i alla fall ett par rosa fejk-crocs till svägerskans tös!! Rosa så klart!!
Och två par örhängen till mej!!

Idag har Pensionat Wernersson serverat Hamburgertallrik till kvällsmat!!
Så här sitter jag nu...mätt,trött...och redo för sängen!!
Znaaaark!! Och klockan är bara ÅTTA.....
Måste förresten rekomendera en film.....FireProof.....
Var beredda på vätskebrist....jag satt och lipade så snoret rann...japp,den va bra!!

Ha en skön måndagskväll!! Det ska jag ha...om jag orkar!!

Kram på er!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!