måndag 8 juni 2009

FULL av längt!!!!!

Heeej!!! Äntligen är jag här igen!!! Jag hoppas att ni har saknat mej!!Jag har i alla fall saknat er!! Jag hade nästan lite lätt ångest för att jag inte hann blogga igår, jo det är sant!! Har blivit ett måste i min vardag!!!
Och jag gillar det!!!

Jag var en mycket upptagen kvinna igår förstår ni!! Otroligt upptagen ska jag säga!!! Jag var på IKEA!!!! Och där blir jag som sagt ganska så upptagen!!

Stör mej inte vad ni gör......jag bara njuter!!!!
Det är fasktiskt också sant, jag gillar det ställer skarpt!!!
Vaknade skapligt tidigt igår,så vi kände att vi skulle få gå på IKEA i ett par timmar i alla fall!! Så upp och hoppa (enda gången jag faktiskt hoppar!!!)
och iväg till paradiset!!!! Mmmmm,bomull för själen!!

Traskade runt och fick mycker insperation,som gör att man tar tag i saker när man kommer hem!!! Köpte ett dösnyggt (enligt mej) sideboard till vardagsrummet. Jag/vi....troor inte maken tänker på det....var i ett stort behov av att kunna förvara!! Stoppa undan,gömma saker som man tar fram ibland!!
Ja, helt enkelt slippa knö in det någonstan där det finns risk för klirr...=trasigt!!

Köpte också en skitläcker matta som passade bra i vardagsrummet. Man blev bara glad av den!! En ljuslykta (vilken i ordningen är jag osäker på.....)+ blockljus...hm va köpte jag mer...*funderar*...servetter,brökorgar å tårtunderlägg!!

Jaa, det var väl i stort sett det jag fick ihop på min vandring genom IKEA.
Jaaa, man får ju inte glömma energi-intaget på övervåningen!!KÖTTBULLAR.

Kom hem runt 19-snåret. Packade upp och satte på en kopp kaffe....och drog igång projekt: Målning. Spaljen upp för trappen ska målas vit!! Och det kommer att bli så ljust och frächt!! Mmm, jag behöver inte fundera på vad jag ska göra i eftermiddag!! Det vet jag!!Det är rätt kul att måla, det värst är som vanligt förarbetet....maskera....som verkligen är nära-döden-tråkigt!!!!

Jaja, har en stor son med halsont hemma idag. Och han var just uppe och talade om att han var liiite hungrig,& det brukar betyda typ.....-va, har du inte börjat med käket än???????+
Så nu ska jag ställa mej å fixa käk!! Jag är också nära svältgränsen,så det är på tiden!!! Ha en himla bra dag, mina trogna bloggvänner!!!! Jag är så lycklig att ni finns!! Tro mej!!!
KRAAAAAAM




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!