fredag 12 juni 2009

TråkDag!!

Fy,vilket trist väder sommarlovet börjar med!!
Tycker inte alls att det känns som sommarlov, och det måste va för att det är så kallt och trist just nu!!
Lillgrabben som gick ur igår, hade tur med vädret. Det var uppehåll, men lite ugget!! Men allt är väl bättre än regn....
Storgrabben var i hästedalen med sin klass igår, och efteråt kom det 8 stycken härliga ungdomar hit till oss och kollade på film!! Jag tycker det är härligt när dom samlas, höra deras glada skratt och allt prat!!
Och kul att Linus vill ta med sej sina kompisar hem!! Dom är alltid välkomna!!!

Ja, idag var det ett kort ,nästan löjligt ,avslut i högstadiet. Redan 9.30 smsade L, och frågade om jag kunde komma och hämta upp han. Så , nu i det taskiga vädret har jag två slappa grabbar som ligger och kollar på film....och det är helt okej!!
Vi hoppas att det blir bättre väder imorgon.....då ska vi dra till Göteborg & Liseberg med Oscars fotbollslag.......och då vill vi ha uppehåll!!
Jag giller verkligen INTE när det regnar!!!!!!

Själv ska jag nog ställa mej & stryka en stund....så jäkla tråkigt...men i stoort behov!! Berget i källaren växer.....det är ju inte fullt lika tråkigt att tvätta..som att stryka!!! Så jag måste verkligen ta tag i strykjärnet....
Japp....det var vad denna dagen har åstadkommit hittills....vi får se om det kan bli bättre lite senare fram i eftermiddag!!!
Ha en skön fredag....och ni...stanna inne!!! Risk för drunkning på utsidan dörrn!!!

kram på er




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!