måndag 19 april 2010

Sorg...




Idag, imorse släcktes en ung människas liv...
I en tragisk olycka dog en ung kille...


Det som absolut inte får hända...hände.
Jag känner inte varken grabb eller föräldrar..men i mej gör det ONT.
Jag kan inte i min vildaste fantasi tänka mej hur dom mår...
Och jag hoppas att jag aldrig får uppleva den smärtan...


Livet är orättvist ibland....
Och jag KAN inte acceptera unga människors bortgång!!!
Jag KAN & jag VILL inte...


En jobbig dag för otroligt många i vår närhet...


Syner som man vill vara utan har etsat sej fast för livet...
En kille dom kände..en kille som går på bussen där varenda dag..
En väg där bussen alltid åker...kommer alltid att förknippas med sorg.

Jag tänker på er alla....jag har inga ord,men ni finns i mina tankar!!!

Må så gott ni kan..
Styrke-kramar

4 kommentarer:

  1. Ärligt talat Anna så vet jag inte vad jag ska säga mer än att det är så vansinnigt tragiskt. Att vara på väg till bussen och bli påkörd av densamma. Trauma och fruktansvärd sorg för alla inblandade. Jag blev alldeles kall när jag läste om olyckan i morse. Ett ögonblicks verk och ett liv släcks. Ett liv till en ung vuxen på väg ut i livet...
    Skänker en extra tanke till killens föräldrar och anhöriga. En styrkekram till alla berörda.
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Jag fixar inte det här, så hemskt och sorgligt. Kram kram kram till alla.

    SvaraRadera
  3. Det är så tragiskt.
    Orden stockar sig.

    HOPPAS att ALLA inblandade har BRA människor runt om kring sig!

    Kram Eva

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!