lördag 10 april 2010

SALTÖN!!

När frukosten var avklarad & grabbarna gett sej i väg på sin GT-runda, så tog vi röda faran å drog iväg!! Märkligt...men grabbarna var inte ett dugg intresserade!!??
Mot Lysekil, färja därifrån till Uddevallasidan & vidare mot Fiskebäckskil/Grundsund. Där hade iallafall jag aldrig tidigare vart!!



Vi parkerade vid restaurang "Lyckan", och promenerade runt i samhället.
Gick förbi "Dr Schenkers" hus, "Blomgrens Tobak" & "Hälsokällan".

Stötte på ett par damer, som visade sej vara ortsbor, & frågade snällt om vägen till "Mac Fies" lilla stuga & "Blomgrens hus".
Det visade sej ligga en bit därifrån, i Rågårdsvik. Ett litet ställe vid havet.
Det blev en härlig tur i solen!! Vädret var verkligen på våran sida idag!!

När vi kom hem gjorde vi middag & åt för första gången i år på balkongen!!
Tänk att det kan vara så gott med mat utomhus!!?? ALLT smakar bättre där!!

Idag har jag fått så mycket luft i lugorna så jag är helt färdig!!!
Va har ni hittat på en dag som denna??

Kram från en kvällstrött..

3 kommentarer:

  1. Med undantag för sovmorgonen så har det varit en så jävlig dag, så du vill inte höra...Nattikram

    SvaraRadera
  2. Jag har jobbat hela helgen men nu är jag ledig fram till onsdag em så jag hoppas det fina vädret håller i sig...

    SistaDagenSom40åring-Pössen ;D

    SvaraRadera
  3. Åh, har du varit på ett kändisställe!! Häftigt!

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!