torsdag 1 april 2010

PÅSK!!!!







Och självaste starten på PÅSKEN verkar gå av stapeln i Hunnebostrand!!??
Det verkar liksom vara det nya Blåkulla!!!
Så jag behöver inte plocka fram & trimma kvasten....jag är ju på plats!!
Känns sköönt, jag är nämligen höjdrädd...


Jag har helgen räddad!! Jag vet preciiis vad jag ska göra!!
Jag ska nämligen arbeta....jag går på imorrn kväll 21.15....
Och blir väl så småningon människa igen på måndag eftermiddag!!
En påskhelg i kooma!! Jag har aldrig haft ont av att jobba storhelger...jag är ju van.
Men just denna påsken har jag inte velat tänka på..jag har helt enkelt förträngt den!!
För våren är nått speciellt..Påsken i Hunnebo är speciell!!
Alla är hemma på visit och det fullkomligt kryllar av människor!!
EN HÄRLIG FÖRSMAK PÅ SOMMAREN!!!

Det är nackdelen med vårdjobbet....det finns inga röda daga!!??


Nu ska jag packa TW-varor...Igår kväll var jag på ett Tupperware-halleluja-moment!!!
Det finns fler än jag som är tokiga i plast....jag lovar!!!
Och när vi sitter där & applåderar åt varandra så får jag en känsla av samhörighet....
Alla tokiga plast-kärringar (varav en man) är samlade på samma ställe!!! :0)

Ha en bra dag !! Och en himla kul PÅSKhelg!!!
GLAD PÅSK!!!!!
Kramkalas...




11 kommentarer:

  1. Glad Påsk till dig med!
    Själv har jag pimpat ;D
    Påskkramar.

    SvaraRadera
  2. Kvsten Anna!! Kavsten har jag pimpat. Den som ska ta mig till Blåkulla =D
    Kram igen.

    SvaraRadera
  3. Hahaha...du är ju för skön!! Glöm inte den gula lyktan så jag kan urskilja dej bland alla kärringar å slänga iväg en köss!!!
    KVAST Gafflan...K V A S T ....sådärja, glöm aldrig det!!! ;0)
    Sätt nu fjädrar i hönan å njuuut av din lediga helg!!! Pössåkraamen //Anna

    SvaraRadera
  4. Du kan ju passa på att njuta av att kunna fira i sotenäs. Mina påskar blir nog aldrig de samma. Jag får inte uppleva den där härliga känslan av vimlet på byn. Känner väl igen känslan du beskriver och saknar den mycket! Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Har hört på ryktevägar att du ínte kunde låta bli att plocka ner några utav dom plastbyttor som stod på bordet för visning i din väska ;);)
    Men iaf
    GLAD PÅSK!
    Eva

    SvaraRadera
  6. Eva...Det känns som att du är bekant i mina trakter...är det bara en känsla eller har jag rätt??? Ha n skön Påsk!! Kram Anna


    Mina dagar...*skäms*...jag trodde ju att jag dolde det väl..Men är nu lycklig ägare till ännu fler burkar...!!! ;0)
    GLAD PÅSK På dej med!!!
    Anna

    SvaraRadera
  7. En plasttokig man? Och plasten är inte till en bil eller båt?? Konstigt! Ha en bra påsk i alla fall, der inte röda dagar klirr i kassan? Kram x 100

    SvaraRadera
  8. Finns det kvastar med GPS+ imponerad nu!

    SvaraRadera
  9. Glad påsk och trevlig helg!!!

    SvaraRadera
  10. Hoppas påsken varit trevlig hittills och att den fortsätter ännu bättre!
    Kram!

    SvaraRadera
  11. Finns bättre saker än TW patyn. Jag har nämligen blivit tipsat om s k "Home-partyn". Du får gissa vad det är, he he!

    P.S. Slit inte ihjäl dig på jobbet - spar lite ork till privatlivet också!

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!