söndag 18 april 2010

Jag har knappt vågat...




Sova inatt...Maken skrämde mej halvt till döds igår!!!
Han sa att det skulle komma mer snö...Så jag har vart vaken, uppe å gluttat i fönstren, somnat om ,vaknat, vart uppe osv....
Och kan nu med ett brett leende på läpparna berätta att här är ett underbart väder!!

Njaaa...blåser halv orkan, men ALLT är i nuläget bättre än snö!!!
Jag slipper helst att se snö fram tills december, om jag får önska!!!


Kan ju åxå berätta att min onda axel försvann lika plötsligt som den kom!!!!
Det gjorde så sjukt ont så jag mådde illa...fick gnälla en stund & tycka synd om mej själv!!! Och 5 minuter senare var smärtan ett minne blott????
Jag fattade ingenting....men jag är nöjd!!
Frågan är nu om svinen nån gång får mer mat.......


Mina dagar var riktigt rolig....jag skrattar än....
Hon tyckte att jag skulle börja träna.....hahahaha!!!
Då menade hon nog inte att träna marsvinen att gå på lina...
Eller grabbarna att sitta när dom urinerar.....
Utan att JAG, ANNA i egen hög person...skulle svettas medvetet????
KNAPPAST....högst en promenad!!!


Nu ska jag gå igång med en annan aktivitet som man kan bli nog så svettig av...
Snuskhumrar.....JAG tänkte på städning!!! ;0)


Ha en skön söndag!!
Ni vet väl att det är vilodag!!??

Kramelikram

7 kommentarer:

  1. Anna...SNÖ!? Vad fick han det ifrån?
    Vilken tur att det onda försvann.
    Ses sen!
    Pöss på dig.

    SvaraRadera
  2. Ja, mycket finns det man kan göra och som behöver göras. Just idag säger smärtan NO till varje försök att ens ta en promenad!
    Fint väder har vi i alla fall!
    :)

    SvaraRadera
  3. Tigris..Det där lät inget vidare!! Då ska jag genast sluta gnälla!!! Lovar!! Ha en skön dag i ett skönt väder iallafall!! :0)

    Gafflan...jadu...va han har fått det ifrån det vete tusan!!! Så blev inte fallet i alla fall...vilket jag är tacksam för!!//pössen

    SvaraRadera
  4. Städa nu inte ihjäl dig så du inte orkar visa oss dina plastprylar sen... ;))

    Synsomnågratimmar-Kramen

    SvaraRadera
  5. Klart det är en vilodag! Vad annars?

    Håller med om att blåst är mycket bättre än snö, helt och hållet håller jag med.

    HOppas du får en skön söndag och vilar dig i form ;)

    SvaraRadera
  6. Vilken tur att det onda gick över :-) men jag har arslet kvar :-( ja, det onda runt arslet alltså! Hörde att du skulle PP idag! Vad jag skulle ha velat vara med er...Ha så kul då...*bryr mig inte alls, nej då...snyft*

    SvaraRadera
  7. Monica...Den risken finns inte!! Att jag skulle städa ihäl med asså....nope!! jag gillar att ha rent omkring mej,men städa är inte det roligaste jag vet...tyvärr!! Synes-pössen//Anna

    Ulrika...Vila mej i form låter ju alles perfekt!! Det skulle kunna bli min nya form av träning!!!!! Me like a lot!!! ;0)

    Fru Venus...Som om inte JAG har ett arsle??? jag har ett arsle för TVÅ...fast jag har inte ont i mitt!! *funderar*...TÄNK va on jag hade haft om jag fått ont i heeela arslet!!!
    Kom du med!! Du är välkommen!! Du har en dryg timma på dej!!!!:0D

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!