onsdag 28 april 2010

Snabba ryck!!




Frukosten är precis svald....knäckebröd m ost å en kopp kaffe....för den som funderade!!
Nu ska jag hoppa in i duschen....duscha mej fräsch som en nyponros...hur nu det ska gå till!!??




Sen ska jag vänta vid dörren tills min TW-leverantör kommer!!
Slita upp lådorna...ställa upp allt på bordet, titta njuta....och packa ner i påsar till mina kunder!!!
Lyckliga jag som kan meddela att -plasten har kommit!!
Och VETA att dom kommer att bli ruskigt nöjda!!
Och förmodligen bara vilja handla mer......
*önskedröm*




Sen ska jag inte göra så mycket mer idag...förutom att dra runt på snabeldraken, tvätta nån maskin å laga middag!!! Jag har två nätters jobb som väntar å jag tycker jag känner en mysko känsla i kroppen....som brukar betyda förkyldning...så idag ska jag träna mej på att göra minsta möjliga på mesta möjliga tid!!!

Så....seeeya!!
Nyponrosfräsch ska jag nu bli.....
Kramen

4 kommentarer:

  1. Du är mycket för önskedrömmar idag ;-) Jag vill också plastpartaja - få plastpaket - bli plast lycklig! Jag borde fota de urgamla TW prylar som finns här i stugan...;-) Kram, och bi INTE förkyld!

    SvaraRadera
  2. JA! Är det min plast också? Kan jag komma och hämta den i eftermiddag?
    Kramis.

    SvaraRadera
  3. Herreguuud så många TW partyn(?) jag varit på!
    MEN alla burkar är intakta fortfarande! (bra reklam jag gjorde nu hihi)

    Min dag ser ut ungefär som din. Förutom att jag måste ut och gå typ 10.000 steg eftersom The Stegtävling på jobbet börjar idag.
    Jävlar säger jag till mig själv jag ska fanemej gå MINST 10.000 steg/dag!!!!!
    Jag börjar jobba kl 16.04 (ja .04 så har vi det:))
    Slutar imorgon förmiddag.
    Må så bra!
    Eva

    SvaraRadera
  4. Oh så spännande.,då kanske det är "min plast" som kommer... :D

    Lill-lördagsPössen

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!