onsdag 28 april 2010

Det är så himla kuuul!!


Att bli uppmärksammad i någon annans blogg!!!
Jag har just fått bli det hos Monica!!!
Tack Monkan, va du e söt!! ;0)



När man får en utmärkelse så medföljer vissa regler..


1. Tacka personen som gav dej Awarden! Såklart jag ska!!!
2. Kopiera Awarden & placera den i min blogg!! Given böj!!
3. Jag ska åxå länka till personen som gav mej denna award!! Självklart!!
4. Berätta SJU (jösses) spännande/intressanta saker om mej själv!? VEM har sagt att jag är spännande???
5. Nominera sju stycken nya awards! Den är svårast=beslutsångest!!
6. Och sist men inte minst...Länka till de bloggar jag valt ut!!OM jag kan bestämma mej..


Okidoki..då börjar vi med sju spännade upplysningar om mej....


1. Hm...efter 5 minuter har jag ännu inte kommit på nått smaskens..
2. På tal om smaskens så är jag löjligt förtjust i choklad!! För den som missat det!
3. På tal om missar..så skulle jag hemskt gärna vilja ha katt!!
4. Och när vi ändå pratar om katter så skulle jag isåfall få välja bort min yngste son, som är allergiker.....
5. Allergisk är jag väl kanske inte, men känslig för mjölkprodukter!!!
6. Mjölkprodukter kan göra att det osar om mej.......
7. Osar så att brandlarmet går gör det åxå när jag bakar/steker pannkakor...kan erkänna att brandlarmet inte nödvändigtvis behöver gå så ofta!!!


Ja....på ett ungefär så spännande är jag!!
Jag har åxå en dröm om att kunna ägna mej enbart åt mina hobbys....
Ekonomiskt oberoende asså....
Men det var ju inte drömmarna vi skulle snacka om...
Så back to verkligheten snabbt som attans...


Nu så...sju andra!! Here you go!!
1. Gafflan
2. Fru Venus
3. Tantaluran
4.UlrikaSyr
5.Mina Dagar
6. Bibbban
7. Valfri awardansökan.....;0)


*väntar fortfarnade på TW-leverantören??? Har han fått stopp??*


Jaja...den som väntar på nått gott..

Ha en skön dag!!

kramen



5 kommentarer:

  1. Jag kan vänta till nästa onsdag när allt har kommit :)
    Plast-pössen

    SvaraRadera
  2. Tack för awarden. Ska klura på den lite till ;)

    SvaraRadera
  3. Jag glömde verifiera ena kommentaren.
    Upprepar alltså.
    Jag tycker att det var intressant även om du inte kom med några smaskiga nyheter ;)

    Jag ska klura och sen om jag har något smaskigt i bagaget. Som jag törs tala om ;)

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!