lördag 17 april 2010

Ajajajaj.....AJsomsatan!!


Jag skulle ju bara mata mina svin...nu pratar vi marsvin å inte familjen...
Tog upp ett lass hö med båda händerna och så knäpper det till....
I axeln..nää,nyckelbenet..ja,nånstans där!!!


Jag säger bara EN sak....AJSOMFAN!!!


I början gjorde det bara ont vid vissa rörelser...& dom rörelserna KAN man undervika...nu värker det konstant!!
Jag som trodde man var tvungen att göra nått för att få ont...jag menar..utföra en farlig sport (typ spinning..skulle jag aldrig utsätta mej för, simning.. så äckeltråkigt, SPRINGNING..dårar...)Men att mata svin å känna sej halvsides förlamad efteråt...låter ju nästan som LATMASK!!


Nu var det väl masken som fick träningsvärk...för det var KNAPPAST jag!!!
Ajajajaj...jag som skulle laga mat..hemmagjord pizza å sallad...
Kanske jag ska utnyttja mitt tillfälliga handikapp å slava med grabbsen!!!!

Man måste ju passa på!!!


Ååååå...va ONT det gör!!!
(i am förmodligen the biggest gnällapa in hela världen!!!!)


Ha en skön lördag......
Ajaj-kramen...



6 kommentarer:

  1. Stackars Anna :( Jättesynd om dig, självklart måste du få den manliga delen av din familj att slava nu.
    Försiktig kram.

    SvaraRadera
  2. *fniss* Synd att vi inte kan ajaja tillsammans , jag med mitt sjuka arsel :-/ och du med din arm-halva-sidan-ont! Bautakram till dig stackars vännen ;-)

    SvaraRadera
  3. *asg* jag antar att du med myrägg (?) menar Gigantes bönorna? Grekiska läckerheter ;-)

    SvaraRadera
  4. Men herreguuuud BrunettAnna nu MÅSTE du börja träna! Du får träna i precis vad du vill bara du blir stark!!!! Mata marsvin och få ont i axeln/nyckelbenet är INTE OK!!!!
    Kom igen nuråååå ;)
    Kramelikram
    Eva

    SvaraRadera
  5. Gafflan...Jättesynd om mej!!!Och det fick grabbarna reda på!! ;0) Ses snart!!


    Fru Venus...Det hade vart så mycket enkalre allting om vi fick pipa ihop!! Kram tebax!!!


    Mina dagar...TRÄNA??? JAG??? HAhahahahahahahahahahahahahaha,Ja du fick då mej på gott humör!!! Morgonens första garv!!! ;0)
    Tokfia!! Kramelikramkalas
    Anna

    Malla...Aaa...ajajajajaj!!! Gammal å klen!!:0P

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!