måndag 26 april 2010

MAGI!!!


Om jag stoppar in mina fina röda handukar med VITA stjärnor i maskinen igen....
Kommer dom VITA stjärnorna tillbaka då???
Skulle inte tro det.....ATTANS!!!


Maskinen var klar...jag tog ut den och tyckte inte den var sej lik????
En liten liiiten ytterst liten fis till tvättlapp hade letat sej med i allt det röda!?
Nu är jag ju SÅ tacksam över att det handlade om just handdukar....å inte ett gäng med kläder!!!

*pustar ut-IGEN* Får då hade jag fått fnatt...jaja, det går att köra i klorin, men hur BALL är det på en skala....
Så...nu hänger mina NYA?? fina röda handdukar med rosa stärnor på balkongen....
ALLA 4 handdukar fladdrar sej torra i samma färg...(gis-skär)...på strecket.


Det skumma är....att jag senast idag hade beslutsångest över om jag skulle knalla ner till Gripsholm å köpa lila handdukar till baddrummet....Har plötsligt blitt Ûberförtjust i LILA....
Nu behöver jag ju inte fundera mer....jag satsar på LILA i badrummet....
Å sliter mina nyfärgade gris-skära handukar på stranden i sommar.....


Så började min start på vecka 17.....
Ikväll ska jag ha demo....lyckliga jag!!! :0)


Må så gott!!!!
Pöss å kram



6 kommentarer:

  1. Vad tröttsamt när tvätten får en annan färg...Men lila är ju snyggt så inget ont som inte har något gott med sig... :))

    MåndagsPössen

    SvaraRadera
  2. Glöm handdukarna och satsa på demon, det verkar vara mera din grej ;-) KRAM!

    SvaraRadera
  3. Lila är snyggt eller grått. Äh det finns så många fina färger att välja på.
    Irriterande när man färgar tvätt högst ofrivilligt.
    Pöss & kram.

    SvaraRadera
  4. Rosa handdukar tillsammans med lila blir väl himla fint. Rent en inredningside va? Färga dina handdukar rosa, mixa med lila dito och pigga upp ditt badrum!

    Ja, jag ser det då framför mig!
    ;)

    SvaraRadera
  5. Suck... jag vet alltför väl hur det känns att få tvätten färgad....

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!