fredag 16 april 2010

Ser ut som...




Värsta hyddan inomhus...jordstampat golv och ett sandupplag i hallen.

Väntar jag ett litet tag till....kan jag snart odla potäter bredvid skorna..

Hela huset ropar efter min hjälp...-ANVÄND DAMSUGARN....den där oranga mojängen med snabel...kommer du ihåg???
Letar i minnet??? Orange...hm...

Ååå,jaja, den som ger me klåda över hela kroppen??? Den som jag försöker förtränga??
Den som borde vara totalt förbjuden att använda en solig dag...en regnig dag åxå förresten...
Undrar om det räcker med att öppna balkongdörren & ett par fönster så det blir tvärdrag???? Då borde ju dammet ialla fall krypa fram ...lägga sej som en luden heltäckningsmatta över hela huset och vänta på att få bli uppsuget!?


Förresten så är det nått som klingar till och ger en fruktansvärd migrän när jag tänker på städning...& det är just det man ska göra FÖRST innan snabeldraken åker fram..det kallas DAMMA.....allvarligt....magsjuka är roligare!!!


Nä...det hjälper ju knappast att sitta här och gnälla å tycka synd om sej själv...det är bara att sätta igång!! Man är aldrig orolig att någon ska komma och ta det ifrån en...
Så...på med radion, öppna balkondörren & få in lite frisk luft å sätt igång å arbeta!!!


Så lyder dagens heliga evangelium...lovad vare snabel drake!!

Ha en skön helg!!
Kramen

5 kommentarer:

  1. Det evangeliumet har jag inte läst! Fast det var tur du påminnde mig för jag måste verkligen ta tag i städet idag. Shit vad det ser ut hemma. Gafflan har hängt med Inga Problem igen...
    Ha det bäst.
    Fredagspöss.

    SvaraRadera
  2. Jag har frågat min och hon vill fortfarande inte...;-)

    SvaraRadera
  3. JA!! Eftersom JAG ska kliva in i ditt "DOMÄN" på söndag hoppas jag snabel-draken gjort sitt..;DD

    Meh, tycker bara det ska bli så kul att träffa dig igen!!
    Pössen♥

    SvaraRadera
  4. Jag dammsög igår tror jag. Och det var behövligt. Mattorna är kvar ute och golven gapar tomma. Förutom allt skräp och sand som nu pryder det nyss dammsugade golven.
    Skit!

    Alltså förtränger jag själva färdigställandet av städningen och skjuter gärna på det tills imorgon. Eller nåt.

    Ha en skön fredag!

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!