torsdag 22 april 2010

En himla skön dag!!




En dag där jag bara har gjort det jag känner för, sen jag stod upp i morse!!!
Förutom tvätten, maten, skurning av trapp då.....men annars...


På förmiddagen var jag hos en härlig tjej, som äntligen tog sitt förnuft till fånga och insåg att hon skulle nog minsann ha ett tw-demo hemma!!!
När hon sen såg vad hon faktiskt fick, bara för att jag får komma...så var hon såld!!
Häärligt, ännu ett bokat demo....lycka!!


Efter detta så for jag ut till centralorten(???Monkans ordval???)..in på Berras järn å köpte med ett OBH Nordica knivställ!! Chilifärgen va givet!!
Har ni inte sett det knivstället, eller funderar på ett...så kolla in detta!!!
Det är SÅ coolt!! Me like a lot!!

På eftermiddagen kom mor min å P-fisen på besök!!
= kaffe å glass på balkongen!! Ljuvligt i solen!!


Och nu har jag ganska precis kommit hem från en låångtur med min arbetskompis...vi har gått i Bokskogen i närheten av Bovallstrand.
Det var faktiskt en bit av vår Soteled!!
På hemvägen fullkomligt skreeek magen efter mat...jag hoppade medvetet över middagen för att va riktigt hungrig efter promenaden, men hade jag inte stannat på ICA i Bovall å köpt lite färdkost hem....så hade jag nog dött.......(knappast troligt!!!)
Färdkosten bestod av ett styck dubbelnougat...som trycktes ner i en hastighet som bara jag kan.....& gav mej dåligt samvete...bra jobbat Anna!! Bra!!


Nu ska jag tillbringa resten av denna dag med mannen i mitt liv!!
Så det kommer att bli en alles perfekt avslutning på en bra dag!!

Ha det så gott govänner...

Kramkalas

7 kommentarer:

  1. Vad härligt det låter! Vilken skön dag!

    Men jag har inte fått något mail!??!?

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig dag du har haft :D
    Jag har godisstopp men genom att läsa ordet dubbelnougat så rinner tanvan´t (tandvattnet);D
    Ha det bäst och kramen.

    SvaraRadera
  3. Låter som en riktigt bra dag :-) Hoppas kvällen fortsätter i samma anda! Kram

    SvaraRadera
  4. Du verkar ha haft en minst lika bra som jag :)
    Jag har käkat smågodis....

    Pössen & Kramen

    SvaraRadera
  5. Du har fått en award av mig :D

    SvaraRadera
  6. Tack igen för mailet! =) Sååå kul att få se!

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!