torsdag 8 april 2010

Här är jag...




Och JAA Gafflan, jag lever!! Tackar som frågar!!!

Men jag tänkte försöka låta bli att smitta alla muntergökar som kikar in...med min dåliga, surpuppiga energi!!!
Jag är överladda med negativitet ...och håller på att koka över!!
Eller näää...det börjar kännas bättre nu. men jag har vart en ÄKTA surmört!!
Vet ni på en skala mellan 1-10 hur ball jag är då....???
Nä, jag tänkte väl det!!!

Om man säger så här....Magsjuka & fotsvamp är kul i jämförelse!!
Eller en varig böld där solen aldrig lyser(i häcken för den som missa poängen)...på cykelsemester...
Ungefär så kulig är jag då...
Det är så illa så jag får klåda över mej själv!!!!

Så, nog om det. Ni behöver inte springa härifrån å skrubba ögonen med sprit...
För jag måste TA I ER för att det ska smitta!!!
Så BARA positiva kommentarer i dag tack.....;0)
Annars kanske ni vaknar i natt med en surmört vid er sida som smeker en arm å LER styggt....Herregud...låter ju fruktansvärt!!
Jag e ganska snäll....tror jag!

Idag har hela familjen W ätit ute....
Inte heller helt sant...inte fasen satt vi UTE det regnar ju här idag......men vi var på ett hak i K-hamn å slafsade i oss skräp-mat!! Mums!!
Tänk va, det funkar alltid på dåligt humör!!??
Och sur Anna slapp att laga mat!!! Häärligt!!

Må så gott!!! Det ska jag försöka göra!!
Kramen..men inte för nära...;0)

6 kommentarer:

  1. Surdagar har vi alla! När mina ungar var yngre och bodde hemma så hade jag en EGEN DAG. På måndag fick ingen av ungarna be om någonting, inte störa om det inte var nödvändigt (förstås). Efter några månader kunde man höra från någon av barnamunnarna (eller Gubben): "Det är ingen mening att fråga mamma, det är måndag".
    På det sättet hade jag alltid mina måndagar att se fram emot och därmed gick de andra dagarna mycket bättre!

    SvaraRadera
  2. Låter som en toppenide´!! Fast nu känns det som att jag först skulle behöva mån-fredag...sen kan jag kanske ta lite på lördan å söndan åxå....*pust*, va jag e tråkig!!!

    SvaraRadera
  3. Så trevligt att du var här på centralorten(Gafflans ord)och hälsade på idag då ;D

    Ser fram emot dagliga blogginlägg från dig i fortsättningen...Eller!?

    Jagärinteräddfördig-Pössen.....Aj...

    SvaraRadera
  4. Alltså Anna...min dag har inte varit någon toppendag heller! Nästan så ljuset slockna när jag kom ner till verkstaden idag. Det liksom slår gnistor om mig. Tur det har varit en lugn dag på kontoret så att jag kunde sitta där och sura i fred, ingen toppendag med andra ord utan mer PMS, big time!!!
    Fast jag mår bättre nu...
    Kram och puss på kinden.

    SvaraRadera
  5. Känner mig också som en surkäring.

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!