tisdag 27 april 2010

Ska detta kallas...




En LEDIG dag???
Det finns få saker som kan göra mej på riktigt uruselt humör!!

Det skulle vara elaka människor...

Men det finns åxå detta....


Att behöva va på jobbet 13-16.....
Sen tillbaka för att vara där 19.15-21.15....
EN LEDIG DAG??? Men SOLsken....precis vad man vill en ledig dag eller??
Nä ,jag skulle inte tro det!! Bajs va tråkigt!!


Det betyder att ALLT jag måste göra idag, måste göras på minsta möjliga tid...
Och det skulle egentligen behövt startas.....helst för en halvtimma sen...
Ojdå...klockan går...
Om jag skulle gömma mej på balkongen...i solstolen...få plötslig minnesförlust å njuta av några extra små fräknar istället??? Hm...känns mycket lockande!!


Jag får väl starta dagen istället...med en dusch!!! Jatack!!

Ha en skön dag i solen.....ni som kan!!!!
Förbannat åxå.....grrrrrr

Kramen

4 kommentarer:

  1. Jobbiga dom är! Två gånger också...
    Bamsekram

    SvaraRadera
  2. Ta en kopp kaffe och njut istället.

    SvaraRadera
  3. Här tror jag att det är regn på gång...hm...vi får se, men jag har sol i sinnet, jag är ledig hela veckan!! Men din lediga dag(?) är inte mycket att hurra för faktiskt...tröstekram till dig!

    SvaraRadera
  4. Ja, varför ... tider att passa om du är ledig? Minnesförlust kan vara väldigt bra ... ibland *ler*!

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!