måndag 12 april 2010

Solen skiner...




Och himlen är blååå!!!
Nu skulle semester börjat...& slutat lagom till höstrusket!!

Inte för att stranden lockar...men jag blir så gräsligt trött av all frisk luft!!
Så efter en hel dag i solen & sen 10 timmar arbete...är inte helt enkelt kan jag erkänna!!!
Så ...SEMESTER???? -JAtack!!


Igår var vi ute precis hela dagen!! Grillade & åt på balkongen, fixade runt huset, grabbarna meckade med båten och det krattades gamla sunkiga löv!!

När klockan var 20.00 så satt jag å jäspade käken ur led......=trevligt sällskap!!??
Men OJ, va gott man somnar!!!!
Sitter å lysnar...& har kommit på att jag njuter av fågelkvitter!!!
Nu ska jag käka frulle, sen bär det av till liten gosse!!
Idag ska jag va P-vakt!

Ha en skön dag i solen!! Kramen

8 kommentarer:

  1. B-vakt åt litte P?! En liten goding.
    Jag kommer gärna på söndag kl 16 :)
    Solpöss och kram.

    SvaraRadera
  2. Jag skulle bara säga det att jag såg er allt när ni gick förbi hemmavid, du och lille P :)

    SvaraRadera
  3. Japp, idag har det vart sandlåda å gungor för hela slanten!!! Undrar just vem av oss som e mest trött....*JÄÄÄÄSP*
    Välkommen på söndag!!!
    Jag är i allafall helt slut-pössen //Anna

    SvaraRadera
  4. Jag har haft semester idag...en semesterdag med massor av sol :))
    Hoppas inte en liten gosse tog livet av dig idag... ;D

    Hör av mig på onsdag ang Tupperware hemma hos dig...Behöver nog en vägbeskrivning... =)
    Pössar & kramar

    SvaraRadera
  5. Tänk om varje semesterdag kunde uppföra sej på detta viset!! Mumma!!! Hör av dej, det är busenkelt!! ;0)
    Kalaskramar fråm mej !!

    SvaraRadera
  6. Nio dagar kvar till en veckas semester...;-) Njut av solen vännen, det kommer sämre dagar! Kram

    SvaraRadera
  7. Du fick en lång dag då.
    Bara att vara ute i så många timmar gör ju att man blir helt slut.

    Jag ska vara ute idag så jag antar jag kommer att sussa gott inatt ;)

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!