fredag 9 april 2010

Bedjande ögon.....




Mötte mej i köket preciiis när jag själv slitit upp mina trötta gluggar!!!



-Mammaaaaa..(oops, det låter som fjäsk...VAD vill han???)
-Vill du åka till torp??(
Va,va sa han???Är han sjuk??)


-TORP??? frågar jag samtidigt som jag springer fram i 100 knyck & lägger min hand på hans panna??? Undrar om det är allvarligt? Svårbotat?
Jag råkade själv nämna ordet Torp häromdagen...då trodde jag ungen fått en allergisk reaktion!! Han blev flammande röd i fejjan och började stamma...ögonen vattnades & han blev alles matt........DÅ var det frågan om att prova kläder....=DANGER!!!


Om ni inte redan listat ut var det handlade om idag så kan jag säga Dumburks-spel...
Så fattar ALLA....& inte ord till behöver yppas!!!



Själv började jag gå igenom klädaffärerna...finns det nått jag behöver???
Här har ni en tjej,tant...ja,va ni vill....som är i STÄNDIGT behov av ALLT!!!
Jag skojjar inte....frågar jag nån gång maken..-Va tycker du, ska jag köpa den/det???
Blir svaret till 98%...-Jamen gör det, om du behöver den/det!!!
Asså...va är DET för svar?? KLART som fasen jag BEHÖVER den/det!!!!
Vilken märklig fråga, tänker jag varenda gång...& travar iväg mot kassan!!!




UNDRAR just vad jag är i behov av idag!? Hm....
Jag brukar alltid springa på NÅTT som jag bara måste ha!!!
En "Anna-måste-ha-pryl" helt enkelt...
Ibland visste jag inte ens att jag ville ha det....skumt!!



Först mat, sen dusch, sen uppfräschninh av en 35 år gammal mej...
Ja, ni fattar....behovet är stort!!



Må bäst!! Kramkalas


3 kommentarer:

  1. Klart du undrar om han är riktigt frisk ;) Här är det snarare så att det får bromsas för annars skulle vi blivit ruinerade av våra döttrar dom tror ju vi har egen sedelpress.
    Ha en god tur till Torp.
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Ååååå...va jag önskar jag hade en sedelpress!!!
    Tack!! ;0)

    SvaraRadera
  3. Vad jag är tacksam för att mina tjejer aldrig varit intresserade av dessa Tv-spel :-) Däremot försöker dom bräcka nån sorts rekord i mascara, ögonpennor och puderfoundation nu för tiden...
    Ha en bra kväll, kram!

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!