fredag 9 april 2010

Mina planer....

Inför helgen är dessa:


Jag har just fallit pladask PLASK, för serien Saltön.
Jag vet..den har gått i flera år...men jag har sett alla avsnitt den senaste veckan.
Bättre sent än aldrig..


Det är ju en helt otroligt vacker miljö!!
Det liknar ju HÄR...däe jag bor, men ändå så litet å pittoreskt!!
Så nu är planerna sånna...
Vi drar mot inspelningsplatsen: Grundsund.


Jag längtar!! Det var längesen vi packade våra ryggor å drog iväg!!!
Och jag har saknat det!! Det är om något LIVSkvalitet!!!

Kameran ska med!! Här ska plåtas!!
Nu ska jag snart ropa högt på alla grabbarna...TACOS!!!

Jag lovar att...innan jag hinner blinka så sitter dom vid bordet å dregglar!!!
Ha en skön fredagskväll!! Här känns det som sommar, balkongdörren är öppen, grannarna har vågat sej ut & det luktar frikt!!


Kramen

4 kommentarer:

  1. Härligt.

    Vi närmar oss vår vi också. Nu har vi haft flera dygn utan minusgrader och snön tinar så rart ;)
    Jag är såå redo för vårkänslor. Ännu lite väl mycket snö för dessa känslor men snart så..

    SvaraRadera
  2. Saltön var ganska kul (i allt sitt elände) skulle också vilja fara dit! Ha en skön kväll, kram!

    SvaraRadera
  3. Sommar? Här hänger molnen cirka 25 cm ovanför marken. Så bredrövligt.

    SvaraRadera
  4. Vi hade också taccos.
    Saltön följde jag när serien gick dom två första gångerna för då hade jag hört när Viveca Lärn läste böckerna på Radio Väst. Denna gång har jag inte tittat. Grundsund borde man nog kolla in. Ha det så trevligt!
    Kramar.

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!