tisdag 27 april 2010

Mmmmmm....




Marabou....


Nä, det är sant...det är bara tisdag!!
Hade det vart lördag hade jag smakat....
men jag ska spara!!!



Joomenvisst...en chokladkaka som får ligga ifred nästan en hel vecka i vårat hushåll...med mej inblandad...har inte förekommit än!!!



Har ni inte smakat....så gör det!!
Den var ruskigt god!!! Eller jag menar såklart...
Jag TROOR den är god...


Varför äta chokladen...
Jag kan ju lika gärna klena in den direkt på höfterna....
För det är DÄR den hamnar...

Men what a f....spelaroll gummiboll...det är GOTT!!
Ha en skön tisdagskväll!!
Kramen

6 kommentarer:

  1. Passion ... bra att spara till ... helgen? *ler*

    SvaraRadera
  2. Jag har en award till dig hos mig!
    Hoppas chokladen smakade ;))

    Pösselipöss

    SvaraRadera
  3. Jaha...precis när jag börja komma över västa chokladsuget då lägger du ut en bild med CHOKLAD.
    *dreglar*
    Pöss i pannan.

    SvaraRadera
  4. Gillar "passion" men inte Marabou, för söt, sliskig och "torr", fastnar i gommen :-/ Men mannen var över i kväll, fick TRE kakor Faxers blå :-) Har inte en tanke på att spara dem till helgen ;-)Kram

    SvaraRadera
  5. I mitt liv skulle det aldrig kunna hända att choklad som inköps på en tisdag finns kvar på lördag!

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!