lördag 5 december 2009

Och medans...

..halva the family är på cup.
Så ska jag ägna mej åt nöjen!!!
Som vanligt,inget annat än livsnjutning!!!

Jag ska röjja i källaren!!! Det finns en dörr in till källaren,den är bra...
Där kan man stänga,& inte öppna för någon annan än sej själv,för VEM vill kika i en källare!? Spelar roll....INGEN får kika in i min!!!
Där har hänt nått....
Eller ingenting...är nog den stora sanningen!!
Men imorse efter jobbet, då fick jag nog!! -När jag vaknar idag, måste jag ta hand om den är röran!!! MÅSTE!!!!
Så -ingen återvändo!! Inte för att jag tror att någon vet vad jag tänkte imorse,är själv förvånad över att jag kom ihåg det!!?? Bara för min egen del!!!
Skulle någon komma innanför den dörrn av misstag,skulle jag skämma ögonen ur mej!!!!
Japp,dåså...kavla upp ärmarna, fram med skyffel,sopsäckar, och en massa energi, för här kommer jag!!!!

Ha en himla mysig lördag!!!
Det ska jag ha.......senare!!!! ;0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!