tisdag 22 december 2009

NU VET JAG....



Exakt hur många köttbullar jag kan rulla på 2,5 kg köttfärs!!!!
Det blev 344 stycken!! Det tog en stund,men det var det värt!!
Julköttbullar ska vara små, lite lätt brända och salta!!!!
Mumma!!! Det är nog det jag gillar bäst på julbordet!!!

Jag kan också tala om hur många köttbullar det går när man skriver GOG JUL...
På pricken 52 stycken....om man skriver så som jag då!!
Nu var det klart!!! Det var planerat att fixa lite julgodis ikväll åxå,men maken & sönerna fixar det imorrn när jag sover!!! Har två nätter framför mej nu!!
Sen bär det av till Lidköping och JUL med hela klanen Wernersson!!!
Det ska bli SÅ mysigt!!! Längtar!!

Nu ville maken ha min hjälp.....han ska visst få upp nått!!??
Jag fattar ingenting.....
Men jag har ju alltid en hjälpande hand...;0)
Ha en mysig tisdag!!!

2 kommentarer:

Ja, va kul!! Skriv nått!!