måndag 28 december 2009

Att det ska va så svåååårt!?!?!?!?

Att lära sej att mellandagsrean är inget att ha!!!
Om man inte har en getingmidja å drar storlek 34 då vill säga!!!
Men det gjorde jag möjligtvis i femte klass....men INTE nu!!
Och är det fler än jag som tror att man slänger fram allt gammalt som legat på lagret & gottat sej sen sist år...ja,det ser i allafall så ut!!
Hallå,va mycket skit!!

Kom mej då in till Torp, av alla ställen...idag.
Jag+familjen å några till...kan man säga!!!

Hittade en jacka till mej själv i den sista affären jag var inne på! TUR kallas det!!
Hittade en riktigt fräck i den första jag var inne i åxå, men absolut ingen sån jag hade tänkt mej....och NÅGOT har jag lärt mej genom åren....att inte ta första bästa!! Så jag drog med mej min lilla muntra familj på en långtur genom Torps något-att-ha-affärer!!!
Och till sist så....det trodde jag knappt själv!! Jag blev så nöjd!!
Lycklig ägare till en varm jacka!!! Svart...såklart!!
Jag är svart, det bara är så!!

Nu är vi alla fall hemma igen!!! Skönt!!
För det var inget kul väglag idag heller!!

Nu har vi just käkat kvällsmat & kaffet är på G...
Soffan lockar nerifrån!!!
Hoppas vi har en bra film på lager!!
Grabbarna föreslog Transformers.....
Vi får se...
Jag hade ju tänkt mej en tårdrypande drama...
helst 3-4 timmar lång!!! Då snackar vi film!!

Ha nu en skön måndagkväll!!!


3 kommentarer:

  1. Jag gillar rea men inte att trängas med hela Västsveriges befolkning på Torp!!!
    Ska ta mig en tur en annan dag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så du fick hittat dig en jacka till slut

    SvaraRadera
  3. Ja Sandra!!! Till slut...det är ju TUR att jag inte lider av beslutsångest åxå...*pust*.
    Men nu fyser jag inte längre!!! Sköönt!! //Anna

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!