fredag 4 december 2009

Nu blev det...

..plötsligt inte många timmar kvar på denna dan!!!
Vaknade första gången vid 12.30-tiden & då brukar det vara kört..
Men idag somnade jag om, snabbt som attan, & sov till 14.20......
Det är andra gången på 10 år som nattarbetare som jag sovit så länge!!
Och jag kan säga att det är underbart!!
Nu är jag utvilad,pigg och på ett skapligt humör!!
Jag har väl inte haft anledning att va på nått annat humör annars heller...
men det är nackdelenmed mej....jag blir så löjligt grinig när jag är trött!!!
Då brukar jag försöka gömma mej,vara förmej själv & låta bli att utsätta min familj med mitt griniga fejs!!

Då var det fredag & jag har sista natten av tre kvar.
Ikväll ska det komma en "ny" tjej till jobbet...som jag aldrig arbetat med tidigare, & det ska bli buskul!! Hon verkar va en skön prick!! Såna gillar vi om!!!
Härliga människor med aptit på livet!! MER sådana!!

Ja,annars ska jag inte göra speciellt mycket idag!!!
Jag har fullt upp med att göra ingenting!!
Har precis knaprat i mej två knäckebröd...funderar på att sätta bissarna i en morot...ja,ni ser,vilka världsproblem!!

Ha en skön fredag!! Lite sotis är jag på er som planerar fredagsmys!!!
Jag ska försöka hinna med en timma eller två,innan jag överger mina tre bästa grabbar!! Nu blev jag så där gråtmild igen....*snörvlar*

Må bäst!! & ge dom du tycker om en blöt pöss!!

2 kommentarer:

  1. Vi ska bara ha tårta, chips m dipp, godis och choklad kanske något att äta om vi orkar. Inget att vara avis på. ;)
    Ha en bra fredag i alla fall!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Säger du till henne som räknar poäng....DIN FIS!!!
    Själv ska jag gotta mej med salta pinnar..fyfaan va kul....;0)
    //A

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!