tisdag 1 december 2009

Den bruden...

...är inte feg!!
Trots mina matvanor...som jag tycker är fullt normala....så vågade L sitta i samma bil som mej både fram å tebax till Uddevalla!! Starkt gjort!!
Fast jag fick skulden vid två tillfällen...så var jag faktist helt oskyldig!!!Jag lovar!!

Panduro stod på listan..men blev en liten besvikelse.
Drog vidare in till Creativica och hittade en del bra-å-ha-saker!!
Konstigt,det finns alltid sådana saker i den affärn.

Har precis käkat kvällsmat med mina grabbar...där jag kom med förslaget att jul-belysningen borde upp på huset..Gissa vad min man gör nu....
Jajamensan..där står han på balkongen å fryser *****av sej...medans hon som kom med förslaget hamna här....Smart,kallas det!!
(Eller uträknat...)
Jag ska ge han en puss eller två sen... "Tack älskling,va fiint det blev!!"

Nää,om jag skulle kravla mej ner till soffan och kolla in dumburken..
Kan det finnas nått idag tro...för igår fick jag ändra kanal..tänkte kika lite på Ullared...men nä,jag var bara tvungen att ändra!!!
Jag skämdes...och då var jag inte ens med!!!
Nä,det var inte jag som packade ihop tältet...eller stod i rulltrappan och snackade snusk....tantsnusk är det vidrigaste jag vet!!!!! Blääää!! På HÖG nivå!!

ha en skön tisdagskväll !!!
Och TACK härliga L för sällskapet!!
Det var INTE sista gången...om jag får bestämma!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!