onsdag 2 december 2009

Ibland behöver man ramla...

..ner i en djup håla & kravla runt en stund...
För att till sist hitta vägen upp och komma på fötter.
Det är först då man inser att det är dom som betyder något positivt i livet som ska få ens uppmärksamhet!!!

Varför slösa energi på människor som vill göra en illa??
Varför vända uppmärksamhet till människor som inte borde få den??
Varför över huvudtaget låta sej bry sej över någon som är elak??

När det faktist finns människor som tycker om mej för den jag är!!!
Och den jag ÄR, är den jag vill bli accepterad för!!
Jag är den sista människan på jorden som skulle ändra mej för någon annans skull!!
Så nu släpper jag taget om en energitjuv och går vidare!!!
Oj...va energi jag fick över!! Måste nog gå en promenad!!
Ha det gott!! Och TACK för alla värmande kommentarer!!

2 kommentarer:

  1. Hej Anna! :) Roligt att du är med och tävlar :D ser att du bor i hunnebostrand :D Nära till mig på smögen ju :) hihi Ha en trevlig kväll(natt)

    SvaraRadera
  2. Anna! Du har något att hämta inne på min blogg!

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!