måndag 14 december 2009

Ny vecka!! Och snart ett...

Nytt År!!
Och även den sista veckan för grabbarna grabbs här hemma!!
Och då snackar jag alla grabbar!!
Det ska bli mysigt att ha dom hemma!! Själv har jag 6 nätter kvar.
Går av på julaftons morgon och är ledig ända till den 2/1-10.

Jag brukar säga att jag tycker att tiden går snabbt...
Och det tycker jag!!
Speciellt när jag tänker på att det är TIO år sen millenieskiftet!!
Det var ju så stort,så mycket som skulle hända!!??
Men va hände?? Ja, vi sköt raketar i vanlig ordning och hade nedräkning till tolvslaget!!! Inget annat...va jag uppfattade!

Det är alltså hela tio år sen!! Jag va då på väg att fylla 25.....hm...
Det betyder att jag kan plussa på tio hela år även på min ålder....oops!!
Där har det hänt desto mer!! Tungdlagen har gjort sitt om man säger så...
Allt börjar närma sej marken med en väldig fart..
Så småningom hör man väl ett donk,donk.....
Då har dom landat...sakta men säkert!!

Jag längtar till julafton...som ett litet barn!!
Fast barnen längtar bara till tomten..
Själv längtar jag efter sällskapet,maten,julgodiset & att se barnens miner vid julklappsöppning!!! Det är häftigt!!
Och snart är vi där!!

Nu ska göra minsta möjliga på längsta möjliga tid..
Innan jag drar iväg till första natten av två i ordningen!!
Ha en bra måndag!! Det ska jag ha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!