torsdag 3 december 2009

Idag är jag såå...

...himla gråtmild så nu sitter jag här å lipar igen!!??

Jag kan va sån ibland,speciellt när jag har jobbat natt+att jag har den tiden på månade nu!! Förr va jag bara sur,lättirriterad, och allmänt förbannad på...tja,allt å alla...nu slösar jag på tårar istället!! Fast jag tycker att det är jobbigt att lipa 3ggr på ett gammalt BeverlyHills avsnitt...(det är sant) så föredrar jag det framför att förpesta världen för nära å kära!!
Sådär läskigt känslig...



Men nu kom en liten glädjetår...jag har fått en söt award av Gafflan!!
Tänk va några små ord och en liten utmärkelse kan värma i hjärtat!!
Jag blev jätteglad!! Tack söta Gafflan för att du gav mej den!!

"Vad lever vi för, om inte att göra livet mindre svårt för andra"

Nu ska jag sitt å njuta av min fina award en stund...sen ska jag arbeta med att göra ingenting...till jag börjar jobba 21.15!!
HA det så gött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ja, va kul!! Skriv nått!!