torsdag 17 december 2009

Idag är det

Långkallingar å full mundering som gäller
OM man skulle välja att gå ut!!!
Vi har 7 minus här nu!!! Det är kallt!!
Hade planer på att dra till Munkedal å Torp idag.
Fast den planen blev ombokad redan igår kväll.
Helt onödigt att ligga på vägarna om man inte behöver nu!!!

Fast jag tror att jag ska palta på mej, och ta en promenad!!
Det är så skönt att va ute i detta, bara man har varma kläder!!
Kvittar ju egentligen för min del,
som efter 5 röda fryser om både tår å fingrar!!
Men det kan man tina upp när man kommer tillbaka in!!

Nu ska jag käka frukost!! Ha en go dag!!
Och glöm inte att ta på en himla massa kläder
OM ni går ut!!!

"

3 kommentarer:

  1. Ha en skön promenad i kölden.
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Eftersom du ignorera det jag bad dig om och fortsätter med dina trakasserier kommer jag att kontakta polisen i morgon bitti för att göra en anmälan.

    SvaraRadera
  3. Anna!
    Vet du vad?
    Du har fått nått skit i kommentarsfältet!

    SvaraRadera

Ja, va kul!! Skriv nått!!